Jump to content

FAHRENHEIT

Crusader
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 95
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nja, det beror på vad du gör precis i slutet som avgör vilket slut då får. *Spoiler När du slåss mot oraklet vid den gamla militärbasen *

Hur kan du välja vad du ska göra? Det står ju vilka knappar du skall trycka på och gör du inte det får du på skallen sen är det Game over...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur kan du välja vad du ska göra? Det står ju vilka knappar du skall trycka på och gör du inte det får du på skallen sen är det Game over...

Det är vad du gör INNAN som ändrar slutet. Du kan t.ex *Ge barnet till Agatha innan ni hoppar ner i tunnelbanan eller om du blir besegrad av oraklet inne i hangaren så får du spela som Jill och ta dig in i hangaren igen*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 4 months later...
Nån som vet systemkraven?

Geuwglaäde en stund och kom fram till

Windows 98SE/Me/2000/XP

Pentium III 800 MHz or faster

256MB RAM

2.1GB hard disk space

32 MB Hardware T&L-compatible video card

DirectX 9.0c

Så det är inte höga System Krav :P

Går på en spel dator från omkring 2002..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Geuwglaäde en stund och kom fram till

Windows 98SE/Me/2000/XP

Pentium III 800 MHz or faster

256MB RAM

2.1GB hard disk space

32 MB Hardware T&L-compatible video card

DirectX 9.0c

Så det är inte höga System Krav :P

Går på en spel dator från omkring 2002..

Jaha. Jag trodde det var mycket mer krävande.

Ska försöka fixa spelet då. Verkar vara bra iaf. Återkommer när jag har det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hade tänkt skaffa det eftersom Ebeeto pratar mycket om det. Men jag känner mig inte alls sugen på att spela det. Jag har knappt insett vad det är för slags spel. Är det någon slags tredjepersonsskjutare? För då orkar jag inte med det. :P

Nej det är det verkligen inte.

Orkar inte skriva något nu, läs recensionen på Gamereactor eller något sånt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har det kommit nåt om någon uppföljare? Matteus? Någon?

Mjo, det går rykten om att en uppföljare är på gång. Här får du ett litet nyhetsstycke från Gamereactor:

"Dessutom arbetar teamet med ett annat spel som är en egenskapad IP till PC, Playstation 3 och Xbox 360 som är tänkt att släppas betydligt tidigare än så. De Foundaumiere ville inte uttala sig om en eventuell uppföljare till Fahrenheit, men med tanke på att Quantic Dreams prioriterar detta projekt och det positiva mottagande som Fahrenheit fick så är det en hel del som tyder på att det är en uppföljare som är på gång."

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mjo, det går rykten om att en uppföljare är på gång. Här får du ett litet nyhetsstycke från Gamereactor:

"Dessutom arbetar teamet med ett annat spel som är en egenskapad IP till PC, Playstation 3 och Xbox 360 som är tänkt att släppas betydligt tidigare än så. De Foundaumiere ville inte uttala sig om en eventuell uppföljare till Fahrenheit, men med tanke på att Quantic Dreams prioriterar detta projekt och det positiva mottagande som Fahrenheit fick så är det en hel del som tyder på att det är en uppföljare som är på gång."

*hoppas* =D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor