Sniper Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 Du svarade väll inte rätt när du hade chansen. Bah glömde skriva när det var, det är när ditt ex kommer för att hämta sina saker från din lägenhet. OK, tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 1 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2005 Testade demot nyss... GRYMT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Nja, det beror på vad du gör precis i slutet som avgör vilket slut då får. *Spoiler När du slåss mot oraklet vid den gamla militärbasen * Hur kan du välja vad du ska göra? Det står ju vilka knappar du skall trycka på och gör du inte det får du på skallen sen är det Game over... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Hur kan du välja vad du ska göra? Det står ju vilka knappar du skall trycka på och gör du inte det får du på skallen sen är det Game over... Det är vad du gör INNAN som ändrar slutet. Du kan t.ex *Ge barnet till Agatha innan ni hoppar ner i tunnelbanan eller om du blir besegrad av oraklet inne i hangaren så får du spela som Jill och ta dig in i hangaren igen* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Klarade precis ut spelet Jag har en fråga, får alla samma slut? Hur blev erat slut, så kan jag kolla om det var samma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 (redigerad) Omg, bästa spelet jag spelat på mycket LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGE. LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGE. VÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLDIIIIGT LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGE. Redigerad 11 mars, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Jag har spelat demot hos en kompis på PC. Men vilket tycker ni att jag ska köpa det på. PS2 eller PC. Jag tyckte det var lite jobbigt i början på data när jag testa hos en kompis. Men det är 100kr billigare på PS2. Så vad tycker ni, vilket ska jag köpa på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Jag har aldrig sett en screenie på forumet vill någon vara en Kind kinder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Jag har aldrig sett en screenie på forumet vill någon vara en Kind kinder? . http://www.gamershell.com/pc/fahrenheit/screenshots.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Nån som vet systemkraven? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Nån som vet systemkraven? Geuwglaäde en stund och kom fram till Windows 98SE/Me/2000/XP Pentium III 800 MHz or faster 256MB RAM 2.1GB hard disk space 32 MB Hardware T&L-compatible video card DirectX 9.0c Så det är inte höga System Krav Går på en spel dator från omkring 2002.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Jag hade tänkt skaffa det eftersom Ebeeto pratar mycket om det. Men jag känner mig inte alls sugen på att spela det. Jag har knappt insett vad det är för slags spel. Är det någon slags tredjepersonsskjutare? För då orkar jag inte med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Geuwglaäde en stund och kom fram till Windows 98SE/Me/2000/XP Pentium III 800 MHz or faster 256MB RAM 2.1GB hard disk space 32 MB Hardware T&L-compatible video card DirectX 9.0c Så det är inte höga System Krav Går på en spel dator från omkring 2002.. Jaha. Jag trodde det var mycket mer krävande. Ska försöka fixa spelet då. Verkar vara bra iaf. Återkommer när jag har det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Jag hade tänkt skaffa det eftersom Ebeeto pratar mycket om det. Men jag känner mig inte alls sugen på att spela det. Jag har knappt insett vad det är för slags spel. Är det någon slags tredjepersonsskjutare? För då orkar jag inte med det. Nej det är det verkligen inte. Orkar inte skriva något nu, läs recensionen på Gamereactor eller något sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Eller första posten står det ju mycket i också, sen kan du kolla lite screens Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Har det kommit nåt om någon uppföljare? Crusader? Någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Eller första posten står det ju mycket i också, sen kan du kolla lite screens Ah, läste det nu. Kan man dö i spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Ah, läste det nu. Kan man dö i spelet? Jadå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Har det kommit nåt om någon uppföljare? Matteus? Någon? Mjo, det går rykten om att en uppföljare är på gång. Här får du ett litet nyhetsstycke från Gamereactor: "Dessutom arbetar teamet med ett annat spel som är en egenskapad IP till PC, Playstation 3 och Xbox 360 som är tänkt att släppas betydligt tidigare än så. De Foundaumiere ville inte uttala sig om en eventuell uppföljare till Fahrenheit, men med tanke på att Quantic Dreams prioriterar detta projekt och det positiva mottagande som Fahrenheit fick så är det en hel del som tyder på att det är en uppföljare som är på gång." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Mjo, det går rykten om att en uppföljare är på gång. Här får du ett litet nyhetsstycke från Gamereactor: "Dessutom arbetar teamet med ett annat spel som är en egenskapad IP till PC, Playstation 3 och Xbox 360 som är tänkt att släppas betydligt tidigare än så. De Foundaumiere ville inte uttala sig om en eventuell uppföljare till Fahrenheit, men med tanke på att Quantic Dreams prioriterar detta projekt och det positiva mottagande som Fahrenheit fick så är det en hel del som tyder på att det är en uppföljare som är på gång." *hoppas* =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts