Jump to content

FAHRENHEIT

Crusader
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 95
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Aha, får fundera på det då. Var det lätt? Verkar som du klarade det rätt snabbt?

Nja, ganska. Men det är bull om man får sitta och göra om nått hundra gånger. Lagom svårt. Men det var ganska kort. men det är ett spel som man vill spela flera gånger.

Har börjat om nu och den här gången är jag en sur dum snut som inte tar alla ledtrådar, utan bara gör ett dåligt haffs jobb. Och inte ger jag min flickvän en puss innan jag går till jobbet Heller. Ska inte flytta med henne till Florida heller för den delen. Den här gången . ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur menar du då? Hur är sparningarna? Är det mycket man måste göra om när man förlorar? Eller är det bra avstånd mellan sparningarna?

Jag menar, om ett spel är för svårt tröttnar jag lätt. orka göra om samma sak 100 gånger för att klara det. Jag brukar visserligen inte ge upp men det suger att göra om det. Detta spelet är lagom svårt. du får max göra om nått 4-6 gånger sen klarar du det.

Sparningarna är sjukt bra placerade. Det sparas automatiskt efter varje scen. Typ var 3 minut, max. Så skulle du dö så börjar du i princip exakt där du dog. Verkligen bra.

Men som sagt, det är ett kort spel. Men helt klart värt pengarna.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som sagt, spelet är kort men helt klart spelvärt. Det är ett sannerligen filmiskt lir och detta medför ett relativt låg replay-värde. Jag känner nog inte för att spela det igen förrns om något halvår eller så. Jag rekommenderar dock alla som letar efter en intressant och annourlunda spelupplevelse att ge Fahrenheit en chans. Ni blir inte besvikna...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En konstig sak, jag såg på repotaget om fahrenheit, att dom hade en "sex-scens" simulator... Men jag har inte fått göra den, fast jag klarade spelet!

Jaha?

Du svarade väll inte rätt när du hade chansen.

Bah glömde skriva när det var, det är när ditt ex kommer för att hämta sina saker från din lägenhet.

Redigerad av aKi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor