aKi Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Rolig machinima serie gjord på fahrenheit. Klick me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Tänkte leta efter det i buskarna när jag kommer hem.. Kommer det fungera bra på min AMD 1.5ghz, 512mb ram, Geforce FX 5600 256mb? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Tänkte leta efter det i buskarna när jag kommer hem.. Kommer det fungera bra på min AMD 1.5ghz, 512mb ram, Geforce FX 5600 256mb? Japp, funkar även på våra laptops Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Japp, funkar även på våra laptops Najs.. ska ut o leta efter det i buskarna efter att jag har fått ut Black and White 2 =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Ska få det imorgon, och det kommer funka på min laptop. Fahrenheit in car, here I come! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Började med att spela om spelet idag, är det nån som har fått alla sluten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Började med att spela om spelet idag, är det nån som har fått alla sluten? Finns det fler slut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Åh, jag vill oxå ha det!!! Verkar sjut fett. Ska köpa det när lönen kommer. Har sjukt stora förväntningar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 (redigerad) Finns det fler slut? Nja, det beror på vad du gör precis i slutet som avgör vilket slut då får. *Spoiler När du slåss mot oraklet vid den gamla militärbasen * Redigerad 17 oktober, 2005 av Matteus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Nja, det beror på vad du gör precis i slutet som avgör vilket slut då får. *Spoiler När du slåss mot oraklet vid den gamla militärbasen * Jasså, får väll installera det igen och testa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Nu har jag klarat spelet! Sjukt bra spel som absolut är värt att köpa. Minuset är så stort att det rammlar ner _. Det är att det är mycket att man ska trycka, upp ner, upp, höger, ner, vänster, höger. ner osv. Men annars sjukt bra. Azore: Givet köp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Rolig machinima serie gjord på fahrenheit. Klick me HAHA! Fyfan, va rolig den var . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Azore: Givet köp. Aha, får fundera på det då. Var det lätt? Verkar som du klarade det rätt snabbt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Aha, får fundera på det då. Var det lätt? Verkar som du klarade det rätt snabbt? Nja, ganska. Men det är bull om man får sitta och göra om nått hundra gånger. Lagom svårt. Men det var ganska kort. men det är ett spel som man vill spela flera gånger. Har börjat om nu och den här gången är jag en sur dum snut som inte tar alla ledtrådar, utan bara gör ett dåligt haffs jobb. Och inte ger jag min flickvän en puss innan jag går till jobbet Heller. Ska inte flytta med henne till Florida heller för den delen. Den här gången . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Men det är bull om man får sitta och göra om nått hundra gånger. Hur menar du då? Hur är sparningarna? Är det mycket man måste göra om när man förlorar? Eller är det bra avstånd mellan sparningarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 (redigerad) Hur menar du då? Hur är sparningarna? Är det mycket man måste göra om när man förlorar? Eller är det bra avstånd mellan sparningarna? Jag menar, om ett spel är för svårt tröttnar jag lätt. orka göra om samma sak 100 gånger för att klara det. Jag brukar visserligen inte ge upp men det suger att göra om det. Detta spelet är lagom svårt. du får max göra om nått 4-6 gånger sen klarar du det. Sparningarna är sjukt bra placerade. Det sparas automatiskt efter varje scen. Typ var 3 minut, max. Så skulle du dö så börjar du i princip exakt där du dog. Verkligen bra. Men som sagt, det är ett kort spel. Men helt klart värt pengarna. Redigerad 30 oktober, 2005 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Som sagt, spelet är kort men helt klart spelvärt. Det är ett sannerligen filmiskt lir och detta medför ett relativt låg replay-värde. Jag känner nog inte för att spela det igen förrns om något halvår eller så. Jag rekommenderar dock alla som letar efter en intressant och annourlunda spelupplevelse att ge Fahrenheit en chans. Ni blir inte besvikna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 En konstig sak, jag såg på repotaget om fahrenheit, att dom hade en "sex-scens" simulator... Men jag har inte fått göra den, fast jag klarade spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 31 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2005 (redigerad) En konstig sak, jag såg på repotaget om fahrenheit, att dom hade en "sex-scens" simulator... Men jag har inte fått göra den, fast jag klarade spelet! Jaha? Du svarade väll inte rätt när du hade chansen. Bah glömde skriva när det var, det är när ditt ex kommer för att hämta sina saker från din lägenhet. Redigerad 31 oktober, 2005 av aKi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts