Cortez Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Nej! Det finns till PS2 och PC också. Now you're talking... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Now you're talking... Yes I do Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 23 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Ska köpa det på tisdag. Håller spelet länge? Omspelbart? Du Crusader, du borde bli nån sorts skribent eller nåt sånt. Har hört det förr, ja. Jo, det är mycket omspelbart. Finns många tillfällen där man kan välja olika. Vissa val kan låsa upp nya scener eller minigames. (T ex sex scenen kan vara svår att få om man inte vet hur man ska göra. Tar ett par prövningar) Det är ett väldigt kul spel. Jätte kvalsterna är litre speciella men det är inte som man tror så bli inte osäker pga det. Det är ett väldigt kul spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Jag köpte Fahrenheit idag, det bästa jag spelat på länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Jag fick spelet idag. Har inte kommit så långt, men det är bra iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 28 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Jag fick spelet idag. Har inte kommit så långt, men det är bra iaf! Själv är jag halvägs genom... och förvirrad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Åhhh! Fahrenheit är så bra <3 Så fin film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Liquid_Ice Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Riktigt skönt spel, skulle tippa på att jag lirat igenom 3/4 av det. Enda jag stör mig på är att det verkar bli mer och mer övernaturligare hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 3 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Riktigt skönt spel, skulle tippa på att jag lirat igenom 3/4 av det. Enda jag stör mig på är att det verkar bli mer och mer övernaturligare hela tiden. Ja, en hel del Matrix feber i spelet. Men det ger en massa coola scener också. Och övernaturligt... kan man vänta sig nåt annat av ett spel om Harmageddon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Satt och spelade från klockan 15.00 till 01.00 igår Underbart spel, fast det verkar lite kort vilket är lite trist.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 4 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 (redigerad) Har precis klarat spelet. Måste säga att slutstriden och slutet var en besvikelse. Efter allt coolt man har fått göra och se genom spelet så hade jag förväntat mig nåt storslaget slut. Men ett plus är ju att det verkar som att de tänker göra en 2:a. Man fick ju aldrig veta hela sanningen om Lucas (Plus att han fortfarande är död) och i slutet sa han ju att det nog bara var början. Dessutom har han ett barn på väg som jag gissar på har stor betydelse.' Edit: Läste en intervju där David Cage sa att han definitivt är intreserad av att göra en uppföljare men att den inte kommer heta FAHRENHEIT 2 utan ha ett nytt namn och en ny story. (Fast antagligen med samma karaktärer) Redigerad 4 oktober, 2005 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Har precis klarat spelet. Måste säga att slutstriden och slutet var en besvikelse. Efter allt coolt man har fått göra och se genom spelet så hade jag förväntat mig nåt storslaget slut. Men ett plus är ju att det verkar som att de tänker göra en 2:a. Man fick ju aldrig veta hela sanningen om Lucas (Plus att han fortfarande är död) och i slutet sa han ju att det nog bara var början. Dessutom har han ett barn på väg som jag gissar på har stor betydelse.' Edit: Läste en intervju där David Cage sa att han definitivt är intreserad av att göra en uppföljare men att den inte kommer heta FAHRENHEIT 2 utan ha ett nytt namn och en ny story. (Fast antagligen med samma karaktärer) Jo slutet var ju lite lamt, trodde det skulle varit svårare, toppen spel annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 (redigerad) Jag förstår inte hur man gör? Jag är precis i början på toaletten men det enda jag kan göra är att gå runt där inne. Vilka knappar ska man trycka på för att t.ex plocka upp kniven eller skutta ut genom fönstret? EDIT: Har spelet på PC Redigerad 5 oktober, 2005 av Meller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 5 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Jag förstår inte hur man gör? Jag är precis i början på toaletten men det enda jag kan göra är att gå runt där inne. Vilka knappar ska man trycka på för att t.ex plocka upp kniven eller skutta ut genom fönstret? EDIT: Har spelet på PC Har det bara på XBox men är det nåt som där så borde det visas symboler om hur du ska göra. Min gissning är att det är musen. Isåfall så ska du dra den åt hållet som symbolen visar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 (redigerad) Har det bara på XBox men är det nåt som där så borde det visas symboler om hur du ska göra. Min gissning är att det är musen. Isåfall så ska du dra den åt hållet som symbolen visar. Aah, det låter som om det kan stämma, testar senare EDIT: Ooh det stämde Jävlar vilket spel säger jag, älskar det hittils Redigerad 5 oktober, 2005 av Meller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Kommer det en uppföljare så får man hoppas att storyn kommer att vara längre samt lite svårare, hatar spel som man klarar på en dag. Ska nog spela igenom det igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 5 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Kommer det en uppföljare så får man hoppas att storyn kommer att vara längre samt lite svårare, hatar spel som man klarar på en dag. Ska nog spela igenom det igen. Nja, en dag vet jag inte. Dag och natt isåfall. Och är man som jag och måste göra allting och pröva alla sätt innan man bestämmer sig för vilket man ska göra så lär det ta längre tid... mycket längre tid. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Jag har hört att spelet ska vara väldigt bra, men på fodralet verkade det inte så tilltalande... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 5 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Jag har hört att spelet ska vara väldigt bra, men på fodralet verkade det inte så tilltalande... Döm inte boken efter konstnären som har målat motivet på framsidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Nja, en dag vet jag inte. Dag och natt isåfall. Och är man som jag och måste göra allting och pröva alla sätt innan man bestämmer sig för vilket man ska göra så lär det ta längre tid... mycket längre tid.:"> Tog 16 timmar för mig Ska spela igenom det igen och testa olika saker som du sa. Fahrenheit - Soundtrack 1. Theory of a dead man - Santa Monica 2. Theory of a dead man - Say goodbye 3. Theory of a dead man - No way out 4. Theory of a dead man - No surprise 5. Teddy Pendergrass - Love T.K.O 6. Ben E. King - Street Tough 7. Patrice Rushen - Hang it up 8. Bobby Byrd - Try it again 9. Society's Bag - Let it crawl 10. Leee John - Just an Illusion 11. Angelo Badalamenti - Lucas Theme 12. Angelo Badalamenti - Carla Theme 13. Nina Simone - No good man 14. Martina Topley-Bird - Sandpaper Kisses Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts