GTA3 freak Skrivet 5 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 Infernus o Cheetah é INTE snabbare än Banshee o Stinger Jo. Hur vet du att Stinger och Banshee är snabbare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 5 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 För att jag har en mod där man ser km/h... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 5 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 Enligt Rockstar är polisbilen snabbast och jag läste i en gammal topic att BF Injection har snabbast acceleration. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 5 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 Bah polisbilen är skit långsam Det vbar nån som sa någon skit grej att om man har sirenen på så går den snabbare Patetiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2003 För att jag har en mod där man ser km/h... Jaha men jag har kollat i filerna och Infernus är snabbast!!! BFInjection har för övrigt snabbast acceleration. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 7 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2003 men herregud, märker inte du när du kör en banshee och en Infernus, de é ju skit stor skillnad på hastighet o de märker man, de é väl nå knas me programmet, jag vet inte men jag vet att banshee é snabbare än cheetah och infernus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fredflinta2001 Skrivet 8 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 Chetta är lungt den snabbaste bilen, nördar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 (redigerad) Yakuza Stinger: är snabb och cool Cartel Cruiser: Snabb,tålig och SNYGG!! Rhino: Roadkiller!! BF Injection: "Du har nåt som andra inte har!!" BP Patriot: Jag kan åka förbi en Triad,Maffia eller Colombian utan att bli sprängd i luften!!! Redigerad 8 februari, 2003 av CrAcKeR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 men herregud, märker inte du när du kör en banshee och en Infernus, de é ju skit stor skillnad på hastighet o de märker man, de é väl nå knas me programmet, jag vet inte men jag vet att banshee é snabbare än cheetah och infernus Nej den har bara snabbare acceleration. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Magne Skrivet 9 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2003 jag tycker inte det spelar så stor roll vilken bil som är snabbast, väghållningen är ju viktigast, jag tycker det är Cheetah som har bäst kombination väghållning/topfart. Sentinelern har ju för bra väghållning, det e ju nästan svårt att få en bra sladd genom en kurva utan att använda handbromsen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 10 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2003 Perennial tar kurvorna ganska bra också.. .. behövs bara några växlar till på den bilen så hade den varit perfekt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 18 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2003 Jag körde igenom hela spelet med min Mafia Sentinel, som jag fick av Joey Leone. Kände att det var en värdefull gåva från maffian... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 18 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2003 @Mr Mister Michael Jackson är inte gjord av plast Det är skillnad på plastikoperationer och plast.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts