Arman Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 Nu när jag äntligen har spelat GTA3 och kommit till andra ön har jag alltid varit intresserard av bilarna! Vilka bilar gillar du från GTA3?? Jag gillar: Svart Blista - Så härlig att köra Mafia Sentinel - rolig att köra Taxi - Skööön bil Cheetah - Som en raket Banshee - Gymm och snabb arman jayleno88@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 rhino (tank) - rolig att skjuta med FBI car - rolig den med dodo - vem gillar inte den BF Injection - skit kul det finns säkert mer jag gillar, men skiter jag i nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 FBI Car: En av de coolaste bilarna i spelet, snabb är den också. Chettah: Snabb och tuff. Stinger: Liten, kompakt och snabb. Barracks OL: Svår att få stopp på, störtskön att ramma vägspärrar med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 jag gillar: Diablo Stallion Stinger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 Jag gillar banshee och Barracks oil när man står på den..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Suicune Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 1: Bansheeeeeeeee 2: FBI 3: Polis 4: D0D0 5: Cheetah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Johan Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 1. Cheetah: snabb och ganska lätt att hantera. 2. Stinger: Liten och snabb. 3. Diablo Stallion: Cool, gött ljud, härlig att cruisa med. 4. BF Injection: Annorlunda bil att komma med, härligt ljud här med. 5. Firetruck: Bra att ramma andra bilar med, kul att dränka människor också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 Jag gillar Perrenial, Esperanto och Stallion (Fast det ska vara en Cab...) Vill man ha snabbare fordon föredrar jag Infernus eller Stinger (Cab) Den gammla bussen är ganska charmig också... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
McSlade Skrivet 23 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2003 Rumpo helt klart. "Looks like a Pony, runs like a stallion" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SaiGon Skrivet 23 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2003 alla mina bilar är moddade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
McSlade Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 Esperanto är också skön. Jag gillar stora amerikanare. Därför längtar jag till Vice city. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 jag gillar Sentinel,Dodo och Esperanto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 Stallion... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 (redigerad) Stallion... Stallion är snabb och cool men så fort det börjar regna sladdar den som in i h*lvete! Redigerad 25 januari, 2003 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
totte Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 Ja gillar Cheetan (såklart, den är ju bäst) och taxi-bilarna för dom e ju så skön styrning på. sen är ju inte BP Patriot så dum den heller /Tottee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-lover Skrivet 5 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 jag gillar mafia-sentinel och diablo-stallion..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 5 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 (redigerad) Banshee lätt, de é ju den snabbaste i spelet Redigerad 5 februari, 2003 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 Banshee lätt, de é ju den snabbaste i spelet Nej Infernus är snabbast, sen Cheetah, och sen kommer Stinger och Banshee fast Banshee har snabbast acceleration i hela spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 5 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 Jag tycker om: stallion diablo stallion kuruma taxi fbi car banshee mafia sentinel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 5 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2003 Nej Infernus är snabbast, sen Cheetah, och sen kommer Stinger och Banshee fast Banshee har snabbast acceleration i hela spelet. Infernus o Cheetah é INTE snabbare än Banshee o Stinger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts