Hjelmen Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Söker ett program som man kan göra ritningar med, till ett rum eller hus till exempel. söker också ett program där man kan bygga rum i 3d, som är ganska lätt att använda, är lite nybörjare i sånt. ska ha dessa program till ett skolprojekt. visste inte om jag skulle skriva i allmänt eller musik grafik, så flytta om ni anser fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 (redigerad) Söker ett program som man kan göra ritningar med, till ett rum eller hus till exempel. söker också ett program där man kan bygga rum i 3d, som är ganska lätt att använda, är lite nybörjare i sånt. ska ha dessa program till ett skolprojekt. visste inte om jag skulle skriva i allmänt eller musik grafik, så flytta om ni anser fel. Finns inget sånt gratisprogram (vad jag vet), men använd Zmodeller eller. nåt. Edit: Grattis 5000 Topicen i det här allmänna forumet Redigerad 21 september, 2005 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Sketchup, inte gratis då, men ändå. Finns dock en trail på deras sida, http://www.sketchup.com/. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts