Wanker Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Formaterade min dator nu idagarna och glömmde bränna ner min save. Är i Countryside, så om nån vill skicka en save när ni är där nånstans (gärna i början eller mitten) så vore det trevligt. Pallar inte att göra om hela Los Santos igen. Tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 (redigerad) Formaterade min dator nu idagarna och glömmde bränna ner min save. Är i Countryside, så om nån vill skicka en save när ni är där nånstans (gärna i början eller mitten) så vore det trevligt. Pallar inte att göra om hela Los Santos igen. Tack på förhand Hur många % hade du gjort? Här får du min iaf, märk väl NO CHEATS Jag e inte på Andra ön men jag e långt iaf.GTASAsf1.zip Redigerad 22 september, 2005 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wanker Skrivet 22 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Tack så mycket men du hade lite för mycket kvar att göra endå Nån annan som just kommit ut till landsbyggden får mer än gärna lägga upp den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Paradis Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Jag tror jag har kvar min där man precis har rånat banker...kanske kan vara nått? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Har du gjort uppdraget "Are you going to San Fierro?"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Paradis Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 (redigerad) Ups, lite fel Redigerad 23 september, 2005 av Paradis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts