Brillan_14 Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Hej jag har en sony ericsson k750i å min kompis sa att det fanns en uppgradering så jag fick funktionerna som finns på ericsson W800..å jag undrar med hur man gör om en film till mp4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 (redigerad) VA?? *tar bort vax ur örat* Redigerad 21 september, 2005 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Du kan uppgradera men då försvinner all garanti.. Inte värt det då skillnaden är minimal Sök på google ang. mp4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Hej jag har en sony ericsson k750i å min kompis sa att det fanns en uppgradering så jag fick funktionerna som finns på ericsson W800..å jag undrar med hur man gör om en film till mp4 Angående W800is mjukvara så erbjöd bla gsmteknik uppgradering till det, fast tjänsten togs bort efter ett tag, kommer ej ihåg varför. för att konventera till annat filformat söker du på google eller download.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Brillan_14 Skrivet 21 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Såg på en sida att det inte gick med mp4 utan att man va tvungen å ha 3gp format ingen som vet hur man gör om det heller ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Såg på en sida att det inte gick med mp4 utan att man va tvungen å ha 3gp format ingen som vet hur man gör om det heller ?? Fortfarande google eller download.com som gäller! sök innan du frågar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Hej jag har en sony ericsson k750i å min kompis sa att det fanns en uppgradering så jag fick funktionerna som finns på ericsson W800..å jag undrar med hur man gör om en film till mp4 Ladda ner PV Author (Packed Video) Där kan du ställa in upplösningen, bildhastighet, ljudkvalitet m.m och sedan konvertera till mp4 eller 3gp. Programmet är speciallicerat för mobiler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Angående W800is mjukvara så erbjöd bla gsmteknik uppgradering till det, fast tjänsten togs bort efter ett tag, kommer ej ihåg varför. "Påtryckningar från SonyEricsson" sades det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts