Sir.Per Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Hej jag håller på att göra en fiddy i sketchup, fösta gången jag använder detta programmet smile.gif Tror ni det går att göra så att man kan ha denna i gta:sa sen? aja här kommer bilden den ska inte vara exact såna färger sen, tog bara några för att visa hur den ungefär kommer se ut! (LÅS INTE DENNA A.A, MAN FÅR VÄL VISA VAD MAN MODDAR I MODDNINGS FORUMET?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 A.A menar nog att du ska visa din mod i mod-showroom...btw, kantigt is teh shit Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 21 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Varför låste han inte puch dakotan då? vad är det meningen att man ska posta i moddningsforumet då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Jag tror A.A låste tråden för han sa att du hade två trådar. och Sen är det nog det att det skappas nya trådar hela tiden, men nästan inga trådar har nåt vettigt att säja, men varför han inte låste Puch-tråden har jag inget bra svar på.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 21 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Men jag hade inte två trådar eller jo, men dom handlade inte om samma sak den ena var en fråga och den andra var för att visa mitt projekt som jag håller på med, sist jag var inne på gtasajten så gjorde alla trådar som man visade det man höll på med i :S Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Vad är det du inte förstår?, Jag gjorde klart och tydligt för mig innan att det räcker med EN tråd per person. Du behöver inte skapa nya trådar för varje ny modd. Det räcker med EN. Forumet är tillräckligt spammigt som det redan är. Har inget att göra med att det ska visas i modd-showroom. Det finns där bara för att ni vill. Ni får gärna skapa en tråd om er modd, men som sagt, Skapa EN tråd där ni skriver om alla era moddar, plus era frågor till andra medlemmar. NU TAR DU OCH ANVÄNDER DENNA TRÅD! Ser jag att du skapar en tråd till så åker du på en varning. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts