Benvit Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Paris Hiltons album som kommer i höst? Nä, skämt åsido.. Det är sällan jaa köper skivor.. Special Editions brukar jag köpa om jag tycker om artisten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Blir nog SOAD-Hypnotize då jag inte vill göra av med alltför mycket pengar... kommer den 22a nov! Samma här. Har redan Mezmerize och ärligt talat är System världens bästa band. Såg dem för övrigt på Hultsfred och det ägde fett:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Samma här. Har redan Mezmerize och ärligt talat är System världens bästa band. Såg dem för övrigt på Hultsfred och det ägde fett:) Nja...men bra är dom iaf! tyvärr var jag inte på hultsfred... Har också mezmerize och jag har lyssnat på den minst 150 ggr(helt ärligt!) en den 1:a augusti! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Hulstfred for teh shizzle! (var där första dagen) Nästa skiva man ska inhandla är troligen Nevermind med Nirvana eller Slipknot... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 (redigerad) Jag tror ni redan har listat ut det, men...: You Could Have It So Much Better... With Franz Ferdinand Samma som Jacker Redigerad 23 september, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Black album skulle jag tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Ska nog köpa 'PsyOpus - Ideas of Reference' om allt går som planerat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Promoe - Long Distance Runner 12" Promoe - Long Distance Runner 2-LP Promoe - Government Music 2-LP Promoe - Likkle Supm Supm 12" Looptroop - Struggle continues 2-LP Looptroop - Fort Europa 2-LP Casual Brothers - Customers Choice 12" Ett försök att få en komplett vinyl-diskografi med alla ur Looptroop.. Saknas dock en hel del skivor, måste söka upp mer. Det enda som hindrar mig jusst nu är pengarna, total kostnad på ~1000kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Promoe - Long Distance Runner 12" Promoe - Long Distance Runner 2-LP Promoe - Government Music 2-LP Promoe - Likkle Supm Supm 12" Looptroop - Struggle continues 2-LP Looptroop - Fort Europa 2-LP Casual Brothers - Customers Choice 12" Ett försök att få en komplett vinyl-diskografi med alla ur Looptroop.. Saknas dock en hel del skivor, måste söka upp mer. Det enda som hindrar mig jusst nu är pengarna, total kostnad på ~1000kr ...så du har Off The Record? : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Det är sällan jaa köper skivor.. Special Editions brukar jag köpa om jag tycker om artisten Samma här. köper nästan bara samlingar och soundtracks till filmer, eftersom man får så sköna mixar då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Samma här. köper nästan bara samlingar och soundtracks till filmer, eftersom man får så sköna mixar då. Kill Bill Vol.1 OST är ett skitbra soundtrack, ojojoj.. Så jäkla sköna låtar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Kill Bill Vol.1 OST är ett skitbra soundtrack, ojojoj.. Så jäkla sköna låtar.. Ord. Lyssnar tamigfan ständigt på den skivan när jag ska ut på längre resor. Så avslappnande och harmoniskt. Mumma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Samma som Jacker Samma som VickeX. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Jag har inte köpt något album på väldigt länge, och senast var nog Hassan - Chop Suey. Har alla deras skivor, helt underbara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts