Egget91 Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 (redigerad) Jag klarar inte ut dom Någon som vet Hap-land Hap-land 2 Testa gärna Redigerad 21 september, 2005 av Egget91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Jag klarar inte ut dom Någon som vet Hap-land Hap-land 2 Testa gärna Jaaaag har klarat det. Det var det spelet jag inlädde min Dagens Klurliga med.... Fan måste starta en ny topic. Var ju nån som gillade att ha sånna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Skumt sammaträffande, körde hapland i skolan idag. Hur man klarar första: (kör med vit text ifall de är nån som inte vill läsa) Öppna fönstret till vänster, vänd på pilen, öppna luckan ovanför pilen till höger, tryck på pilen, dra i spaken efter att nissen hoppat upp, bron fälls ner, rikta nu kanonen upp till klockan, skjut men var berädd på att trycka på spjutet före stenen landar. Rikta nu kanonen ner och skjut men klicka på bron så den hoppar till och bomben exploderar i luften, gör samma sak med bomb nr två. Skjut ut nästa och sista saken så den studsar ner till nissen i grottan. Dra nu i spaken igen, rikta kanonen upp, tryck på pilen till höger, dra i spaken och nissen flyger upp på berget. Tryck sedan på gubben som du nyss skjöt upp så han knuffar klocktornet. Tryck sedan på spjutet så pilen riktas neråt till vänster. Klicka sedan ett par gånger på klockan så den trillar ner och stenen flyger. Tryck sedan på dörren längst ner till vänster och nissen springer ut. Tryck sedan på nissen i grottan, öppna sedan fönstret i huset i mitten och planera in så att blocket som faller faller på monstret. Sedan är de klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 22 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 (redigerad) Skumt sammaträffande, körde hapland i skolan idag. Hur man klarar första: (kör med vit text ifall de är nån som inte vill läsa) Öppna fönstret till vänster, vänd på pilen, öppna luckan ovanför pilen till höger, tryck på pilen, dra i spaken efter att nissen hoppat upp, bron fälls ner, rikta nu kanonen upp till klockan, skjut men var berädd på att trycka på spjutet före stenen landar. Rikta nu kanonen ner och skjut men klicka på bron så den hoppar till och bomben exploderar i luften, gör samma sak med bomb nr två. Skjut ut nästa och sista saken så den studsar ner till nissen i grottan. Dra nu i spaken igen, rikta kanonen upp, tryck på pilen till höger, dra i spaken och nissen flyger upp på berget. Tryck sedan på gubben som du nyss skjöt upp så han knuffar klocktornet. Tryck sedan på spjutet så pilen riktas neråt till vänster. Klicka sedan ett par gånger på klockan så den trillar ner och stenen flyger. Tryck sedan på dörren längst ner till vänster och nissen springer ut. Tryck sedan på nissen i grottan, öppna sedan fönstret i huset i mitten och planera in så att blocket som faller faller på monstret. Sedan är de klart. Jag klarade Hapland 1 Tack Redigerad 22 september, 2005 av Egget91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 22 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Vet någon hur man klarar 2an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts