P-C Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 (redigerad) Formaterade min burk för inte så länge sen. Brydde mig inte om att spara nån musik. Har ju allt på min kära rosa iPod. Men sen när jag ska lägga in lite nya låtar från Frenzy så FÖRSVANN all min gamla musik. ALLT! Vad har hänt? :'( w00t topic 5000 Redigerad 21 september, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Formaterade min burk för inte så länge sen. Brydde mig inte om att spara nån musik. Har ju allt på min kära rosa iPod. Men sen när jag ska lägga in lite nya låtar från Frenzy så FÖRSVANN all min gamla musik. ALLT! Vad har hänt? :'( Den autosynkade. Då tar den bort allt från podden och lägger sedan in allt från datorn. All din musik, är tyvärr, borta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Vafan har jag med det här att göra! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 (redigerad) Eh.. Du.. Har du inte nå't återställningsprogram eller nå't? Annars får du väl ta och "köpa" nya låtar.. xPisc: Vad menas med Autosynkade? Redigerad 21 september, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Den autosynkade. Då tar den bort allt från podden och lägger sedan in allt från datorn. All din musik, är tyvärr, borta. Fuck apple. tack för svar, i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Vafan har jag med det här att göra! :'( Haha lol Som xPisc sa. Beklagar men dom kunde inte räddas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Vafan har jag med det här att göra! :'( Du är källan till allt ont i den här världen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Haha, taskigt Jag har 30 gig musik att dela med mig av, adda timmybjorn@hotmail.com jag sitter inte alltid vid datorn med all musiken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Fuck apple. tack för svar, i alla fall. Mer fuck-dig. När man kopplar in iPoden och startar iTunes för första gången får man upp en ruta där den frågar om den skall autosynka eller ej, där väljer man då Nej om den inte skall ersätta all musik. xPisc: Vad menas med Autosynkade? Det menas att när han kopplar in sin iPod och sedan startar iTunes så börjar iTunes automatiskt sin synkning. Synkningen innebär att den tar bort allt material på iPoden och skickar sedan in sitt egna material - detta för att du 'ska ta med dig allt du har i din dator med på stan'. Har du redan alla låtarna som finns på din iPod på datorn kommer den inte ta bort något utan tar endast bort de som inte finns i iTunes och lägger sedan till de som inte finns på iPoden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Mer fuck-dig. När man kopplar in iPoden och startar iTunes för första gången får man upp en ruta där den frågar om den skall autosynka eller ej, där väljer man då Nej om den inte skall ersätta all musik. Ouch. Visste jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Vafan har jag med det här att göra! :'( Hahahahha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 När man kopplar in iPoden och startar iTunes för första gången får man upp en ruta där den frågar om den skall autosynka eller ej, där väljer man då Nej om den inte skall ersätta all musik. Går det att ändra inställningen senare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Ouch. Visste jag inte. Får jag väll lov att komma in med det fräcka ordspråket Man lär sig av sina misstag. För ert intresse så måste ordet synkning (synk) vara ett av svenskans fulaste ord.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Har jag missta något?` Frenzy är väl jag ? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Går det att ändra inställningen senare? Självklart. Inställningar iPod Kryssa ur rutorna, no more autosync! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Fuck apple. tack för svar, i alla fall. Akta så att jag inte skickar en arg mob på dig. Morr. Grr. Jag köpte en iPod Nano idag, stämning! Heja apple! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Akta så att jag inte skickar en arg mob på dig. Morr. Grr. Jag köpte en iPod Nano idag, stämning! Heja apple! Åh.. Tänkte köpa den.. ..4GB räcker inte för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Fuck apple. W0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Får jag väll lov att komma in med det fräcka ordspråket Man lär sig av sina misstag. För ert intresse så måste ordet synkning (synk) vara ett av svenskans fulaste ord.. Fökortning av synkronisering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Fökortning av synkronisering. Ja, precis; som är ännu fulare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts