Sir.Per Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 (redigerad) Hej jag håller på att göra en fiddy i sketchup, fösta gången jag använder detta programmet smile.gif Tror ni det går att göra så att man kan ha denna i gta:sa sen? aja här kommer bilden (kylarvingarna är större nu) den ska inte vara exact såna färger sen, tog bara några för att visa hur den ungefär kommer se ut! Jag exportar min fiddy från sketchup till *.3ds sen import i zmodeler 1.7 sen när den har importerat ser jag ej min model i zmodeler, varför? Redigerad 22 september, 2005 av Sir.Per Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Nu använder du denna tråd. Ändrade namnet på den, eftersom det handlar om "fiddy" eller vad det var. Ställ även dina frågor här. Kort och enkelt= Samla ALLT här i denna tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Man måste ha regestrerad Zmod2 för att det ska gå att importera. Jag kan inte heller importera... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 22 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Ok mitt demo på sketchup gick ut nyss också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Jag vet inte riktigt, men jag tror att om du har haft ett demo av SketchUp som tiden gått ut på så måste du nog registrera dig där för att få det igen Min farsa fixade det åt mig, men jag vet inte hur det är men jag tror du månste registrera dig för att få ett nytt... Bara sa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 22 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Jag vet inte riktigt, men jag tror att om du har haft ett demo av SketchUp som tiden gått ut på så måste du nog registrera dig där för att få det igen Min farsa fixade det åt mig, men jag vet inte hur det är men jag tror du månste registrera dig för att få ett nytt... Bara sa det Mm vet, men det kostar pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 (redigerad) INGET WAREZ PRAT! / A.A Redigerad 22 september, 2005 av A.A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 22 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 (redigerad) Nej det är ju olagligt! Redigerad 22 september, 2005 av Sir.Per Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Sök på google.. finns säkert nån stanns du kan tanka hela programmet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 22 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 (redigerad) Sök på google.. finns säkert nån stanns du kan tanka hela programmet Jag har fixat hela nu, hmm hittade en *** UPDATE! Redigerad 22 september, 2005 av A.A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 (redigerad) Jag har fixat hela nu, hmm hittade en *** UPDATE! Nämn inte det ordet //alexzander Redigerad 22 september, 2005 av A.A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 22 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 .umm, vilket ord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 .umm, vilket ord "hittade" han e tydligen en sån där laglig nisse. Warez ftw ^^ :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 22 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Inget warez med att jag hittade, vem vet jag kanske hittade det i en låda på mitt skrivbord! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Äntligen en Fiddy! Lite kantig men en bra början, kanske liknar min i slutändan Mer updates! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 22 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Dimpz kan du ta lite bilder på din fiddy? hittar inga bra bilder så det blir inte så bra, men om jag lägger in den i SA kommer inte CJ sitta i luften typ då dom är ju så små! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Om jag hade en digitalkamera så skulle jag, men nu har jag bara en bild tagen med mobilen... kan lägga in den strax... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 22 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Ok tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Inte den bästa kvaliten och den bästa vinkeln.. men det är då nåt iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Inget warez med att jag hittade, vem vet jag kanske hittade det i en låda på mitt skrivbord! Struntar i om du så hittade den i ditt garage. Det är väldigt lätt att att det misstolkas. Ser jag att en endaste person till i denna tråd skriver något som handlar om warez eller liknande så åker dom på en varning och hypernating. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts