tufferhenrik Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 VET NI VAD JO JAG HAR KLARAT ALLA GTA UPPDRAGEN JIIIIIIHAAAAAAAA NU FINNS DET BARA TELEFON UPPDRAGEN KVAR MEN DET E IALLA FALL SKITA GRYMT NI SKULE HA SET VAD SOM HÄNDE NÄR JAG KLARADE SISTA UPPDRAGET OCH NU KOMMER JAG ALLDRIG MER ATT SKRIVA HÄR IGEN BARA TITTA VAD NI HAR SKRIVIT MEN OM 14 DAR SÅ E JAG ALLDRIG HÄR IGEN HEHE hatar gtajägaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 hatar gtajägaren Hehehehe Jag me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 vafan, varför då? har han gjort er nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 OCH NU KOMMER JAG ALLDRIG MER ATT SKRIVA HÄR IGEN BARA TITTA VAD NI HAR SKRIVIT MEN OM 14 DAR SÅ E JAG ALLDRIG HÄR IGEN HEHE skönt... då slipper vi dig och alla dina onödiga posts Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts