KalleR Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Mitt rum , nygjort . Hmm. fotöljen står i fel vinkel för att glo på tv, och fotöljen står ivägen för att ligga i sängen och glo på tv. skulle mublera om om jag var du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 (redigerad) Mitt rum, slarvigt ritat dock, dåliga proportioner och sånt skit. Edit: ska inte var nåt vitt under bänken och dörren. Redigerad 22 september, 2005 av Tiger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Hmm. fotöljen står i fel vinkel för att glo på tv, och fotöljen står ivägen för att ligga i sängen och glo på tv. skulle mublera om om jag var du Jag "Ligger" i fotöljen men fötterna över ena armstödet och ryggen mot den andra när jag ska glo på TV och spela TV-Spel. Jag ligger aldrig i sängen och glor på TV klarar inte det, somnar bara . Sedan är fåtäljen inte vid fönstret allt för ofta den är framme vid datorn . Men just nu är inte min dator hemma så nu får den stå där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Måste hålla med KalleR.. Vissa här ska inte bli inredningsarkiteter. Är ni kassa, ser ni inte att det ser muppit ut att ställa en stol mitt i golvet eller en fåtölj framför sängen och fåtöljen bortåtriktad ifrån tvn. Uscha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Kom just på att jag har oerhört lite å göra så jag ritade en karta ändå, bommade å rita dit bärbara datorn, men den flyttas runt mellan skrivbordet och sängen så det går inte å märka ut egentligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 (redigerad) Hmm. fotöljen står i fel vinkel för att glo på tv, och fotöljen står ivägen för att ligga i sängen och glo på tv. skulle mublera om om jag var du Glömm inte att flytta på funstret så att du får inn mer jus i rummet, se till att skaffa fina gaddiner ochså! *EDIT* Fan vad alla stavar fel på "fotölj" DET STAVAS FÅTÖLJ! Redigerad 22 september, 2005 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 (redigerad) Glömm inte att flytta på funstret så att du får inn mer jus i rummet, se till att skaffa fina gaddiner ochså! Huh, Fåtöljen är inte tillräckligt hög för att täcka något utav fönstret, dessutom har jag redan gardiner. Måste hålla med KalleR.. Vissa här ska inte bli inredningsarkiteter. Är ni kassa, ser ni inte att det ser muppit ut att ställa en stol mitt i golvet eller en fåtölj framför sängen och fåtöljen bortåtriktad ifrån tvn. Uscha Som sagt, så ligger jag i fåtöljen så den ska vara sneriktad, kom också på en sak, att om jag vill glo på TV från sängen så är det bara att vrida på fåtöljen så den står med som en fyrkant som är riktad "hitåt", och då kan jag ha fötterna på armstödet, perfekt. Och så står ju som sagt fåtöljen alltid vid datorn, det är bara nu den står där för datorn inte är hemma. Redigerad 22 september, 2005 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Huh, Fåtöljen är inte tillräckligt hög för att täcka något utav fönstret, dessutom har jag redan gardiner. ... Jag skojade bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Orka ha datorn i sitt rum.. Där ska man sova. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Orka ha datorn i sitt rum.. Där ska man sova. Mr. sensitive Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Orka ha datorn i sitt rum.. Där ska man sova. Var det inte du som hade en hel övervåning för dig själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 (redigerad) Tja, här är mitt rum... Idag är jag sjuk så jag orkade inte anstränga mig (lam ursäkt, jag vet ). @Stellhell: i rummet brevid ligger far min och snarkar så husgrunden skakar, så en lågt susande dator gör inte så mycket... Btw brukar jag ha datorn avstängd under natten... *EDIT* Glömde lägga upp bilden... Jag är verkligen sjuk.. Redigerad 23 september, 2005 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Var det inte du som hade en hel övervåning för dig själv? Well, har mer eller mindre 2 våningar för mig själv. Mitt rum ligger på källarvåningen och där är det typ bara tvättstuga o så. Sen så har jag datorn på övervåningen och där tillbringar jag väl 90% av min tid jag är hemma. 80% av den tiden är jag själv där uppe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Well, har mer eller mindre 2 våningar för mig själv. Mitt rum ligger på källarvåningen och där är det typ bara tvättstuga o så. Sen så har jag datorn på övervåningen och där tillbringar jag väl 90% av min tid jag är hemma. 80% av den tiden är jag själv där uppe. Haha lyllo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Halvgammal bild på halva mitt rum iaf, inte sängen, fönstret, bokhyllan och loftet. Edit: Nu står subben under bordet och en tv där subben stod. Men vafan.... otroligt att du skulle ha samma stereo som jag har. Rätt gamla men så jävla bra är dom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Men vafan.... otroligt att du skulle ha samma stereo som jag har. Rätt gamla men så jävla bra är dom! Skönt! Är det exakt samma? Jag har Pioneer SX-525. Älskar den, körde met ett sånt gay minisystem från sony förrut. Fast en sub krävs nästan till den, inte jättemycket tryck i basen men diskanten är mumma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts