Jump to content

Ditt rum

Gäst
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 55
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hmm. fotöljen står i fel vinkel för att glo på tv, och fotöljen står ivägen för att ligga i sängen och glo på tv.

skulle mublera om om jag var du

Jag "Ligger" i fotöljen men fötterna över ena armstödet och ryggen mot den andra när jag ska glo på TV och spela TV-Spel.

Jag ligger aldrig i sängen och glor på TV klarar inte det, somnar bara ;).

Sedan är fåtäljen inte vid fönstret allt för ofta den är framme vid datorn ;).

Men just nu är inte min dator hemma så nu får den stå där.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm. fotöljen står i fel vinkel för att glo på tv, och fotöljen står ivägen för att ligga i sängen och glo på tv.

skulle mublera om om jag var du

;)

Glömm inte att flytta på funstret så att du får inn mer jus i rummet, se till att skaffa fina gaddiner ochså! ^_^

*EDIT*

Fan vad alla stavar fel på "fotölj" ^_^

DET STAVAS FÅTÖLJ! ;)

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

;)

Glömm inte att flytta på funstret så att du får inn mer jus i rummet, se till att skaffa fina gaddiner ochså! ^_^

Huh, Fåtöljen är inte tillräckligt hög för att täcka något utav fönstret, dessutom har jag redan gardiner.

Måste hålla med KalleR.. Vissa här ska inte bli inredningsarkiteter.

Är ni kassa, ser ni inte att det ser muppit ut att ställa en stol mitt i golvet eller en fåtölj framför sängen och fåtöljen bortåtriktad ifrån tvn.

Uscha

Som sagt, så ligger jag i fåtöljen så den ska vara sneriktad, kom också på en sak, att om jag vill glo på TV från sängen så är det bara att vrida på fåtöljen så den står med som en fyrkant som är riktad "hitåt", och då kan jag ha fötterna på armstödet, perfekt.

Och så står ju som sagt fåtöljen alltid vid datorn, det är bara nu den står där för datorn inte är hemma. ;)

Redigerad av x_simpa_x
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tja, här är mitt rum... Idag är jag sjuk så jag orkade inte anstränga mig ^_^ (lam ursäkt, jag vet ;) ).

@Stellhell: i rummet brevid ligger far min och snarkar så husgrunden skakar, så en lågt susande dator gör inte så mycket... Btw brukar jag ha datorn avstängd under natten...

*EDIT* Glömde lägga upp bilden... Jag är verkligen sjuk.. ;)

post-22-1127478288_thumb.jpg

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var det inte du som hade en hel övervåning för dig själv?

Well, har mer eller mindre 2 våningar för mig själv.

Mitt rum ligger på källarvåningen och där är det typ bara tvättstuga o så. Sen så har jag datorn på övervåningen och där tillbringar jag väl 90% av min tid jag är hemma. 80% av den tiden är jag själv där uppe. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men vafan.... otroligt att du skulle ha samma stereo som jag har. Rätt gamla men så jävla bra är dom! :huh:

Skönt! Är det exakt samma? Jag har Pioneer SX-525. Älskar den, körde met ett sånt gay minisystem från sony förrut. Fast en sub krävs nästan till den, inte jättemycket tryck i basen men diskanten är mumma.

post-22-1127576562_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor