Gäst Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Crappy bild av mitt rum. Fråga mig inte vad som ligger under sängen.. :'( Våga inte zooma heller.. Har du monster under sängen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Crappy bild av mitt rum. Fråga mig inte vad som ligger under sängen.. :'( Våga inte zooma heller.. Påminner skrämmande mycket om mitt rum! Huga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Detta e då mitt RUM.. fast man kan egentligen kalla hela övervåningen för migg rum, bara jag som e hr..mina föräldrar e ALDRIG uppe.. datan har ja utanför.. o så har ja ett trummrum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Mitt typ.. Vill ha!! Du har ju två rum i ett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 (redigerad) Verkar rätt soft! Jo det är det.. Ska byta ut alla möbler och köpa nya saker snart.. --- Godfather: Nej, jag vill inte byta.. nor_adde: Redigerad 21 september, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Såhär! Mattor är inte inkluderade. Krukväxten vid vinylhörnan hänger fint över det lilla vinylbordet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Mitt rum =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 (redigerad) Här är mitt fina rum, med orginalfärger. Edit. 9:an är åt höger om datorn. Redigerad 21 september, 2005 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Intressanta rum ni alla har.. Här kommer mitt hem.. Det är inte riktigt som det ska vara men paint är inte så avancerat så ni får överleva i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 (redigerad) Och mitt... Redigerad 21 september, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Crappy bild av mitt rum. Fråga mig inte vad som ligger under sängen.. :'( Våga inte zooma heller.. OMG! Vad e det under sängen?!!?! Min mamma säger ju att det inte finns några monster under sängen ^_^ :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 .... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Mitt rum dåra: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Är sällan i mitt rum, använder det som ett lager för mina saker och som en sovplats den tragiska anledningen till att jag spenderar så lite tid där är att jag varken har TV eller dator på rummet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 (redigerad) My crib...simple, yet useful. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/maroom.JPG Redigerad 22 september, 2005 av beat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Orkade inget avancerat: http://artpad.art.com/?in8htt12lnxk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Aykaramba Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Aa Mitt rum jaja inget speciellt, men jag har ett kylskåp som fungerar i det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Syrran ska snart flytta så mitt rum är inte nå speciellt just nu, eftersom att jag ska ta hennes rum när hon flyttar. Så ni kan få se senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Är sällan i mitt rum, använder det som ett lager för mina saker och som en sovplats den tragiska anledningen till att jag spenderar så lite tid där är att jag varken har TV eller dator på rummet Har ganska liknande, bara att jag har möblerna på andra platser och jag saknar gitarr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 (redigerad) Mitt rum , nygjort . Redigerad 22 september, 2005 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts