Gäst Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Ja det fanns en sån här tråd i Juni typ, Så jag skapar en ny istället frö att dra upp den... Skicka in en Bild,Karta över ditt rum! NU Karta över mitt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 (redigerad) Ännu en inristning i mitt skärp. Tråd nummer 6 med samma syfte. håhåjaja Redigerad 21 september, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 (redigerad) Onödig tråd men jag känner mig onödig idag HAHAHAHA fyfan va fint jag ritar Redigerad 21 september, 2005 av aKi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Mitt rum... http://img231.imageshack.us/img231/7087/mittrum9kc.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 (redigerad) Mitt rum Redigerad 21 september, 2005 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 (redigerad) Halvgammal bild på halva mitt rum iaf, inte sängen, fönstret, bokhyllan och loftet. Edit: Nu står subben under bordet och en tv där subben stod. Redigerad 21 september, 2005 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 (redigerad) Mitt rum... Äditt: garderåb (2st) under/över kassaskåpet. Redigerad 21 september, 2005 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Så här ser min lägenhet ut på ett ungefär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Ja det fanns en sån här tråd i Juni typ, Så jag skapar en ny istället frö att dra upp den... Skicka in en Bild,Karta över ditt rum! NU Karta över mitt Öh... Du har SPIS på ditt rum? Slit ut skiten! Bara brandfara me gamla spisar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Öh... Du har SPIS på ditt rum? Slit ut skiten! Bara brandfara me gamla spisar! Han kanske inte använder den. Jag tycker iaf att det är snyggt med gamla spisar . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 CD = Cdspelare... Mina högtalare står på fönsterbrädan,... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 http://media.putfile.com/Video-18317 Mitt rum på film! Och ja jag har en rosa vägg! Men vi ska tapetsera om! Det är min syrras gamla rum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Mitt typ.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 http://media.putfile.com/Video-18317 Mitt rum på film! Och ja jag har en rosa vägg! Men vi ska tapetsera om! Det är min syrras gamla rum Du kan gjärna filma när det är ljusare. Man ser inte så bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Du kan gjärna filma när det är ljusare. Man ser inte så bra... Filmat med min fattiga webcam.... Det får duga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 (redigerad) Mitt rum: Redigerad 21 september, 2005 av Visa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Mitt typ.. Verkar rätt soft! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Mitt typ.. Ska vi byta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Crappy bild av mitt rum. Fråga mig inte vad som ligger under sängen.. :'( Våga inte zooma heller.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Ritade i paint på 1 minut ca. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts