MoriX Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 ,lowpoly my ass. fixa lite mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 6 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Hej nu har jag fått in puchen så nu tänkte jag ändra ljuden till den. så är det någon som kan spela in de här ljuden fast med puch ljud alltså.ljud.rar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Kan man få en bild på Puchen "ingame"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wicked_akuba Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Här är en liten update! copstar har gjort kjedjan och ett nytt styre och ajg gjorde bak drevet. Nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Audipower Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Najs! den blir bättre och bättre för varje gång man får se den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 7 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Här kommer en bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Audipower Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Hmm lite vit annars bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 7 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Den har ju inga texturer ännu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Audipower Skrivet 7 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2005 Den är väldigt bra gjord. den kommer att bli populär, sanna mina ord! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 (redigerad) Riktigt bra jue.... Men bakskrämen ska vara närmare däcket. Edit: Jag skulle kunna spela in ljuden men min Dakota låter lite manligare (trimmat) än vanligt plus att den är sönder nu... Men om ingen annan kan så kan jag fixxa den.. Redigerad 9 oktober, 2005 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wicked_akuba Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Hur går det med MOPPEN! kan du lägga upp en update på moppen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 28 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Den är i spelet och fungerar men har inte orkat texturerat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 K50 to the people! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Jag måste ju få undra, vad händer med den hära moppen egentligen? Kan man tanka den än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Jag måste ju få undra, vad händer med den hära moppen egentligen? Kan man tanka den än? Kanske lite onödigt att dra upp tråden på nytt... Men, inget att göra åt nu. Tror Jesper har slutat bygga på moppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Kanske lite onödigt att dra upp tråden på nytt... Men, inget att göra åt nu. Tror Jesper har slutat bygga på moppen. Jag måste bara veta, och det är onödigare att starta en ny tråd! lr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Jag måste bara veta, och det är onödigare att starta en ny tråd! lr? Jadå, såsätt gjorde du rätt. Tråden finns ju, men menade att du kanske skulle skickat PM till honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Jadå, såsätt gjorde du rätt. Tråden finns ju, men menade att du kanske skulle skickat PM till honom Jo det ligger nåt i vad du säger! Men jag brukar inte PMa så mkt! Tänker inte på att man kan göra så med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 29 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Jag tror inte jag har kvar puchen på datorn Men jag kan kolla med Copstar ifall han har någon verision av den kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 3 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2006 En Puch till? Varför har hela moddingcommunityn snöat in sig på den här gamla moppen, som ingen ärligt talat har hört talas om? Gör en Yamaha DT eller en Vespa... Nog klagat från mig, för den här är ju inte på något som helst sätt dålig. Bara uttjatad! Tack för mig, börjar märka att jag är lite kinkig så här dags... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts