Wu Zi Mu Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Och där tror jag att du har fel. Jag tycker inte dom grejjerna som han gör när han åker är dom allra roligaste, det roligaste är mellanklippen när han dummar sig med en massa. t ex det jag berättade om på första sidan, och när han tar upp motorcykeln via en hiss upp på ett tak och burnar omkring där uppe. Dom sakerna är inte ett dugg farliga Nog tror jag att det kan vara lite farligt, tänk om farbror blå kommer på å ta en runda med hissen? Aja, jag syftade mer på adrealinkickarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Nog tror jag att det kan vara lite farligt, tänk om farbror blå kommer på å ta en runda med hissen? Aja, jag syftade mer på adrealinkickarna. EHm, snutar på taken hehe ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Diggar GiS , Ghostrider, och alla dom filmerna. Det dom gör är jävligt underhållande att titta på.Dom som kör är ju inte direkt amatörer. Trafikfara?visst. Kul?Som fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Haha yes, eller när han cyklar på sin über bmx ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Ghostrider är grym, men ja gillar mer "Getaway in stockholm" filmerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Visst är det underhållande att se på men inte fan är det bra att åka runt i 300km/h, han kan skada sig själv och andra i omgivningen. Sedan att folk klagar på att motorcyklar låter mycket m.m. är ju bara för töntigt.. Att en motorcykel låter är ju inget att bli irriterad över, menj många i detta land blir tyvärr det . Om ingen skrivit det innan så kan vissa motorcyklar låta förj*vligt. Inte så vanligt att sporthojar gör det men iallafall finns här i trakterna en hel del HD:s som man har gjort så de låter som om huvudet ska sprängas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Föresten tror jag att det där med att han jagar folk med motorcykeln är lite uppgjort om det inte har sagts tidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Föresten tror jag att det där med att han jagar folk med motorcykeln är lite uppgjort om det inte har sagts tidigare. Tror? Att de har fasta kameror längst vägen räcker väl som bevis. För inte kan gr-teamet veta vilket håll de jagade ska ta om det inte är uppgjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bosse Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Tror? Att de har fasta kameror längst vägen räcker väl som bevis. För inte kan gr-teamet veta vilket håll de jagade ska ta om det inte är uppgjort + att Bmw:n bredkasar ju. Det tjänar han väl inte på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Jag gillar Ghostirder! Tankar lite filmer med han då och då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Jag gillar Ghostirder! Tankar lite filmer med han då och då. Bah.. köp iställe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 5 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 (redigerad) Lite information om filmen! Den var helt OK. Häftigt med ahns polisidé. Det var endel katt och muslekar i filmen samt få stunts. Ett tips, köp den. SPOILER! Den svarta bilen han jagade hade ingen aning om att det var ghostrider som jagade han. Det var en ren slump att han tog två utav vägarna som kameramännen var placerade på. Ghostrider hade bestämt möte med en utav Sveriges bästa bilförare på duell. Men vad han inte visste så var ghostrider utklädd till polis. Redigerad 5 november, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Har sett Ghostrider 4 nu, den var fan inte så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Lite information om filmen! Den var helt OK. Häftigt med ahns polisidé. Det var endel katt och muslekar i filmen samt få stunts. Ett tips, köp den. SPOILER! Den svarta bilen han jagade hade ingen aning om att det var ghostrider som jagade han. Det var en ren slump att han tog två utav vägarna som kameramännen var placerade på. Ghostrider hade bestämt möte med en utav Sveriges bästa bilförare på duell. Men vad han inte visste så var ghostrider utklädd till polis. Hur vet du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 5 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Har sett Ghostrider 4 nu, den var fan inte så bra. Nej mend en var OK med tanke på han polisscener, det var tufft Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 (redigerad) Felpost Redigerad 5 november, 2005 av eliizar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Tyckte att den var lite tråkigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts