Jump to content

Ghostrider..

SlewME
 Share

Recommended Posts

Och där tror jag att du har fel.

Jag tycker inte dom grejjerna som han gör när han åker är dom allra roligaste, det roligaste är mellanklippen när han dummar sig med en massa. t ex det jag berättade om på första sidan, och när han tar upp motorcykeln via en hiss upp på ett tak och burnar omkring där uppe.

Dom sakerna är inte ett dugg farliga

Nog tror jag att det kan vara lite farligt, tänk om farbror blå kommer

på å ta en runda med hissen? B)

Aja, jag syftade mer på adrealinkickarna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 76
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Visst är det underhållande att se på men inte fan är det bra att åka runt i 300km/h, han kan skada sig själv och andra i omgivningen.

Sedan att folk klagar på att motorcyklar låter mycket m.m. är ju bara för töntigt.. Att en motorcykel låter är ju inget att bli irriterad över, menj många i detta land blir tyvärr det ^_^.

Om ingen skrivit det innan så kan vissa motorcyklar låta förj*vligt. Inte så vanligt att sporthojar gör det men iallafall finns här i trakterna en hel del HD:s som man har gjort så de låter som om huvudet ska sprängas.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 3 weeks later...

Lite information om filmen!

Den var helt OK. Häftigt med ahns polisidé. Det var endel katt och muslekar i filmen samt få stunts.

Ett tips, köp den.

SPOILER!

Den svarta bilen han jagade hade ingen aning om att det var ghostrider som jagade han. Det var en ren slump att han tog två utav vägarna som kameramännen var placerade på. Ghostrider hade bestämt möte med en utav Sveriges bästa bilförare på duell. Men vad han inte visste så var ghostrider utklädd till polis.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lite information om filmen!

Den var helt OK. Häftigt med ahns polisidé. Det var endel katt och muslekar i filmen samt få stunts.

Ett tips, köp den.

SPOILER!

Den svarta bilen han jagade hade ingen aning om att det var ghostrider som jagade han. Det var en ren slump att han tog två utav vägarna som kameramännen var placerade på. Ghostrider hade bestämt möte med en utav Sveriges bästa bilförare på duell. Men vad han inte visste så var ghostrider utklädd till polis.

Hur vet du det? ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor