KalleR Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Vet ni nånstans man kan boka filmen? Gärna flera alternativ. . http://www.ghostridermovie.net/?p=preorder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Någon som har en länk vart man kan ladda ner hans tidigare filmer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 (redigerad) http://ghostridermovie.net/?p=retailers antar jag. Tack ^^. Finns det trailer till 3an? Är den bra? värd å köpa?. Lika å köpa mycket samtidigt. Redigerad 25 oktober, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Någon som har en länk vart man kan ladda ner hans tidigare filmer? Det är köpesfilmer. Trailers finns på hemsidan om du registrerar dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Någon som har en länk vart man kan ladda ner hans tidigare filmer? Läs regel §1.1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Läs regel §1.1 Han kanske menade att dom lagt upp denför fri nedladdning, vilket inte är speciellt troligt men ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Tack ^^. Finns det trailer till 3an? Är den bra? värd å köpa?. Lika å köpa mycket samtidigt. @ KalleR: 2 late, men tack ändå ALLA e värda å köpa. om du gillar polis jakter. se även GiS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Läs regel §1.1 Sorry, jag visste verkligen inte att Ghostriders filmer var skyddade av upphovrätts-lagen. Jag förstod så att det var en amatör-rulle eller dylikt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 ALLA e värda å köpa. om du gillar polis jakter. se även GiS Okej, fast nu är det försent, har förhandsbokat Ghostrider 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NamChai Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Nu fattar jag ingenting... dendära polisbågen han har i GS goes undercover, är det ingen riktig polisbåge? Nu kommer alla tro att jag ljuger men jag såg den jaga en annan båge i bagarmossen där jag bor men bågen han jagade åkte ifrån han... kanske dom spelade in filmen eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Nu fattar jag ingenting... dendära polisbågen han har i GS goes undercover, är det ingen riktig polisbåge? Nu kommer alla tro att jag ljuger men jag såg den jaga en annan båge i bagarmossen där jag bor men bågen han jagade åkte ifrån han... kanske dom spelade in filmen eller? 1. nej självklart inte 2. klart dom spelade in film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NamChai Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 1. nej självklart inte 2. klart dom spelade in film E du 100000% säker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Haha kylig han e när han leker polis, stoppar folk och gör tummen upp och klappar dom på huvudet o.s.v. ahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 (redigerad) E du 100000% säker? Vad skulle jag inte vara säker på? Hummler: kyligt kan tyckas... fast allt är uppgjort Redigerad 18 oktober, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Vad skulle jag inte vara säker på? Hummler: kyligt kan tyckas... fast allt är uppgjort Men jävligt hett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 GR goes undercover trailer var fan rolig fast han är en jävla trafikfara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 GR goes undercover trailer var fan rolig fast han är en jävla trafikfara Tror du? sett när han drar mellan två bussar på vägen på bakhjulet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Ghostrider = Underhållning, men farlig i trafiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Kan nog nästan slå vad om att de flesta inte skulle finna GR lika roande om det inte hade vart farligt. Vad jag tror iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Kan nog nästan slå vad om att de flesta inte skulle finna GR lika roande om det inte hade vart farligt. Vad jag tror iaf. Och där tror jag att du har fel. Jag tycker inte dom grejjerna som han gör när han åker är dom allra roligaste, det roligaste är mellanklippen när han dummar sig med en massa. t ex det jag berättade om på första sidan, och när han tar upp motorcykeln via en hiss upp på ett tak och burnar omkring där uppe. Dom sakerna är inte ett dugg farliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts