darkjak Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 (redigerad) Den här topicen är tillägnad alla de spel som ställdes in, men som ni såg framåt till. Här är min lista: Proppellor arena http://www.classicgaming.com/saturn/content/features/previews/propeller_arena/images/screen02.jpg Den fantastiska partyflygsimulatorn som skulle bli ett av dom sista spelen till Dreamcast... Ställdes in på grund av WTC-attentatet. Shenmue 3 På grund av de dåliga försäljningssiffrorna för de gamla spelen, ställdes Shemue 3 in... Som tur är så kommer Shenmue online snart! Redigerad 21 september, 2005 av darkjak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Duke Nukem eller vad det heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Mafia 2 verkar ju inte komma, det är synd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Duke Nukem eller vad det heter Det har la kommit ut mängder av duke nukem spel? Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Duke Nukem: Forever, behöver jag säga mer? Vi får va glada om spelet nåt beta- stadiet före 2020. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 En Finnish WWII mod till OFP. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Mafia 2 Chrono Trigger 2 Pocky & Rocky 3 De två sista har väl aldrig direkt vart på gång att skapas, men det vore asnajs om de gjorde det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Jag vill att uppföljaren till spelet "13" ska komma.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alec Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Mafia 2 såklart. Hade kunnat tänka mig att storyn handlade om Salieris väg till makten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Imperator. Ser ut som att det hade kunnat bli hur kul som helst. http://www.gamereactor.se/nyheter/?id=4491...fe305caaf219ca8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Mafia 2, men jag tror det kommer komma för eller senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 21 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Inte för att vara petig, men 13 skulle inte få nån uppföljare från första början vad jag vet... Inte chrono trigger heller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Är det VIII ni snackar om när ni säger 13? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Duke Nukem eller vad det heter Duke Nukem KOMMER komma ut alltså passar det inte att snacka om det här? Jag skulle nog inte säga det ifall jag fortfarande tänkte på datumet 2020, eftersom det låter lite hrrm... långt, dock ser det ljust ut nu när 3D Realms fått sina hovar omkring Unreal 3 motorn och är uppbackade av Meqon's fysikmotor, de påstår faktiskt att releasen kommer ske innan 2020. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 när 3D Realms fått sina hovar omkring Unreal 3 motorn och är Näjj!!!!11 >< Dom kör fortfarande med sin trimmade Unreal 2-motor. Eller Unreal kanske det var... skitsamma, dom har inte bytt till Unreal 3 iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 21 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Är det VIII ni snackar om när ni säger 13? VIII? Va för spel är det? Har bara hört talas om ett spel som heter XIII... En uppföljare kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 (redigerad) VIII? Va för spel är det? Har bara hört talas om ett spel som heter XIII... En uppföljare kanske? Just det så ser det ut "XIII" och nää..det finns igen Uppföljare..än ..kanske kommer till nästa generation PS3 ,Xbox 360 och kanske Revolution det kommer ingen för att ettan sålde så dåligt ..fanns inga pengar till en uppföljare :'( men jag får hoppas på att det kommer en uppföljare till PS3an...kanske heter : "XIII:continues" Redigerad 22 september, 2005 av Shady_4_life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 X-Isle! :'( Istället blev det Far Cry! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Beyond Good & Evil 2. Det var tänkt att bli en trilogi men efter första spelets dåliga försäljningssiffror så lades projektet ned. Vet även något annat spel jag längtade efter som lades ned men minns inte vilket, men bra är väl det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Mafia 2 har aldrig officiellt lagts ner totalt. Bara lagts på is. Jag tror det kommer att komma. Även om det kommer att ta tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts