Jump to content

De mest UNDERSKATTADE spelen

darkjak
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 70
  • Ålder
  • Senaste inlägg
Tombi 1 och 2 :P (ingen har hört talats om det..tror jag :lol: ) Det är ett roligt spel i begränsad upplaga..till playstation ^_^ okej, storyn är lam och huvudkaraktären har rosa hår, men vem bryr sig? Det är svinkul endå!

Bild från ettan:

Bild från tvåan:

2tomba2_561714_1.jpg

Jag spelade Tombi 2 på demo när jag var liten :D fan vad glad man blev när man kom vidare mycket längre än vad man hade gjort tidigare :).

Tider det ^_^ .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tombi 1 och 2 :P (ingen har hört talats om det..tror jag :lol: ) Det är ett roligt spel i begränsad upplaga..till playstation ^_^ okej, storyn är lam och huvudkaraktären har rosa hår, men vem bryr sig? Det är svinkul endå!

Bild från ettan:

Bild från tvåan:

2tomba2_561714_1.jpg

Jag har 1:an på någon gammal demoskiva som min brorsa fick med Spyro.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag spelade Tombi 2 på demo när jag var liten :D fan vad glad man blev när man kom vidare mycket längre än vad man hade gjort tidigare :).

Tider det ^_^ .

Haha, jo, man blev väldigt gla' över sådant :) tycker spelet är kul fortfarande..nostalgi.. ^_^

Ettan har nog endå mysigast grafik..en liten blandning mellan 2d och 3d :lol:

egentligen har 2an samma blandning, fast 2an har ju mer 3d än 2d :P

edit: Haha, jo kom på att när jag var liten så spelade jag det alltid på svenska! Översättningarna var helknasiga! "Byn all beginnings" hette ju den första byn :D och när man fick mer liv stog det ju "1 up min" och nya brallor hette ju "blixtbyxor min". :D

Redigerad av IceCandy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bild från ettan:

Bild från tvåan:

2tomba2_561714_1.jpg

Satan, det spelet hade jag helt glömt bort.. Nostalgi.. ^_^

Jag lirade ettan hela dagarna :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor