krull Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Suikoden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Trackmania ... & Worms Armageddon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Deus Ex. Världens bästa spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Tombi 1 och 2 (ingen har hört talats om det..tror jag ) Det är ett roligt spel i begränsad upplaga..till playstation okej, storyn är lam och huvudkaraktären har rosa hår, men vem bryr sig? Det är svinkul endå! Bild från ettan: http://gr.bolt.com/games/sony/action/tomba3.jpg Bild från tvåan: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 GTA LC, VC, SA. Älskat av barn och ungdomar, hatat av vuxna Men klart det finns vissa vuxna som spelar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Men hur kan ni anse att CS är underskattat? Halva världen lirar det för fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Metal Slug-serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Dom jag underskattar: 1. Final Fantasy (skulle kunna betala för att slippa) 2. Star Wars (trååååkigt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Tombi 1 och 2 (ingen har hört talats om det..tror jag ) Det är ett roligt spel i begränsad upplaga..till playstation okej, storyn är lam och huvudkaraktären har rosa hår, men vem bryr sig? Det är svinkul endå! Bild från ettan: http://gr.bolt.com/games/sony/action/tomba3.jpg Bild från tvåan: Jag spelade Tombi 2 på demo när jag var liten fan vad glad man blev när man kom vidare mycket längre än vad man hade gjort tidigare . Tider det . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Little Big Adventure 2 och 1... Dom är ju så jävla bra... Jag har bara sätt det och haft ettan... Men fy fan va bra det va.... Fins inte det någon stans. Måste kolla... MÅSTE HA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Tombi 1 och 2 (ingen har hört talats om det..tror jag ) Det är ett roligt spel i begränsad upplaga..till playstation okej, storyn är lam och huvudkaraktären har rosa hår, men vem bryr sig? Det är svinkul endå! Bild från ettan: http://gr.bolt.com/games/sony/action/tomba3.jpg Bild från tvåan: Jag har 1:an på någon gammal demoskiva som min brorsa fick med Spyro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 (redigerad) Jag spelade Tombi 2 på demo när jag var liten fan vad glad man blev när man kom vidare mycket längre än vad man hade gjort tidigare . Tider det . Haha, jo, man blev väldigt gla' över sådant tycker spelet är kul fortfarande..nostalgi.. Ettan har nog endå mysigast grafik..en liten blandning mellan 2d och 3d egentligen har 2an samma blandning, fast 2an har ju mer 3d än 2d edit: Haha, jo kom på att när jag var liten så spelade jag det alltid på svenska! Översättningarna var helknasiga! "Byn all beginnings" hette ju den första byn och när man fick mer liv stog det ju "1 up min" och nya brallor hette ju "blixtbyxor min". Redigerad 22 september, 2005 av IceCandy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Tombi 1 och 2 (ingen har hört talats om det..tror jag ) Det är ett roligt spel i begränsad upplaga..till playstation okej, storyn är lam och huvudkaraktären har rosa hår, men vem bryr sig? Det är svinkul endå! Bild från ettan: http://gr.bolt.com/games/sony/action/tomba3.jpg Bild från tvåan: Satan, det spelet hade jag helt glömt bort.. Nostalgi.. Jag lirade ettan hela dagarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Men hur kan ni anse att CS är underskattat? Halva världen lirar det för fan. Jag anser att alla som dissar CS pga dess community underskattar spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Silenthill serien Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Red Alert till PS one. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Swat 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Tibia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Dom jag underskattar: 1. Final Fantasy (skulle kunna betala för att slippa) 2. Star Wars (trååååkigt) Det känns som om rätt många behöver en lektion i ordkunskap i denna topic... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Dom jag underskattar: 1. Final Fantasy (skulle kunna betala för att slippa) 2. Star Wars (trååååkigt) Du vet inte vad unferskatta betyder, va? Låt mig upplysa dig: Att underskatta är att tänka låga tankar om något som egentligen inte ÄR så lågt/dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts