Vice. Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Vet inte. Har inte bestämt mig om jag skall köpa en psp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_King_Of_Gta Skrivet 14 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2005 Ja, jag kommer att köpa LCS. ^^, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Kanske, har inte bestämt mig ännu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Har redan en PSP så GTA: LCS skall inskaffas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 (redigerad) Error! Redigerad 24 oktober, 2005 av Frostic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Får se hur bra spel det släpps till PSP innan jag bestämmer mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emgee Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Jag ska snart få en PSP kanske, men jag vill helst ha det för att spela spel med bra grafik när jag inte är hemma, och även se filmer, osv. Men LCS är ett stort plus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Skulle vilja, men har inte pengar till det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Hade jag pengar så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Hade jag pengar så... Om du hade pengar skulle det vara onödigt, mycket onödigt. Enligt mig I allafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Onödigt är det inte, kolla bara runt på diverse sajter, LCS får toppbetyg efter toppbetyg. Sen har ju PSP massor av andra roliga funktioner, som internet så länge man har trådlöst internet i närheten, massor av roliga emulatorer, sen har den ju trots allt många andra spel, men LCS är nog den största titeln hittills, och den som kommer få PSP at sälja lite till, tror jag i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Ja, nu har jag bestämt mig för PSP + GTA:LCS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Ja, nu har jag bestämt mig för PSP + GTA:LCS Kommer du vänta ett tag? För när giga pack kommer nu i november så kommer troligtvis value pack också gå ner i pris. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts