Corleone Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Beror på om spelet är bra eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Sparar pengarna för något annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 .att gta kommer till psp är knuffen utför stupet (eller vad man säger). jag köper ju inte bara för att få spela gta. det är ju andra spel som man också vill ha med sig när man reser. null vote Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Kommer aldrig köpa en bärbar spelmaskin Vote: Sparar pengarna till något annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Sparar pengarna till nåt annat. Skaffar hellre Ps3, möjligtvis Revolution ockå. Bärbart gojs är alldeles för dyrt. (Iallafall för tillfället. En psp kostar ju 3000, så man kan ju undra hur mycket alla andra konsoler kommer kosta..) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
A13 Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Spara pengar till något annat .Gillar inte psp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Om det får bra betyg av Game Reactor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Nja, sparar nog pengarna till PS3 eller något istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pimpy Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 VOTE: Annat Jag har redan PSP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Vote: nej känns grovt onödigt att lägga ut typ 2500 kr + vad nu själva spelet kostar även fast det inte lär göra det hoppas jag att det kommer till PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Köper ett PSP,LCS och ett(eller två eller tre and so on) när LCS kommer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Vote: Annat. Anledning... Köper det ändå. Bara ett måste att ha den lilla saken:P Eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Ja... Jag ska nog "köpa" spelet, och "köpa" PSP. Humhum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 .om man inte fixar PSP så kanske det finns en sån grej så man kan spela PSP-spel på PS3:an istället. det gjorde ju nintendo så man kunde spela pokémon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Det kommer inte att vara bättre än San Andreas. Så resonerar jag. Men visst, det är MYYCKET kul att komma tillbaka till L.C, men jag köper inte psp för att göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Detta har inte riktigt med LCS att göra man det har med PSP. iaf, om ni har lust så kan ni läsa recentionerna på spelbutiken. själv tycker jag att den 2:a recentionen är lite smårolig. Nya delar spelserier i wipeout lät ju inte helt fel, men vem bryr sig när man redan har föregångaren till ps2, som har både bättre grafik och fartkänsla (för man får inte direkt bra fartkänsla på bärbara maskiner), och som dessutom inte behöver batterier. Nej, sony måste inse att vi konsumenter, till skillnad från de, inte har hur mycket pengar som helst. 3000 är helt enkelt för mycket när det gäller så kallade portabla konsoler. Oavsett hur snygg den är, eller hur billigt det är att utveckla spel till den, så spelar det ingen roll eftersom psp redan är utkonkurrerade. Av ps2. sony har utkonkurrerat sig själva. han har ju iof rätt men man kan ju inte säga att dom har ''utkonkurrerat sig själva''. här har ni recentionen iaf. http://www.spelbutiken.se/php-bin/produkt.php?produkt=psp001 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 (redigerad) Skulle vilja ha både LCS och PSP men har inte ett öre.kommer fan aldrig ha råd. tur att man har en födelsedag ochjul i samma månad Vote: Skulle vilja ha det men har inte råd. Redigerad 25 september, 2005 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foka Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Vote: Aldrig i livet, SA fick mig att tappa lusten för GTA Njae, kanske inte så häftigt men något åt det hållet. Klart jag köper nästa GTA till ps3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sonik Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Jajjemän har nyss importerat en vit PSP från Japan.... Så nog blir det GTA den 28:e oktober alltid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 ABSOLUT INTE... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts