Pico Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Ok, ontopic: clash är överskattade Det är överskattat att överskatta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 1 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Ok, ontopic: clash är överskattade Nej...eller-...smaken är iofs lika brun som guy stevans yllekofta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Det är överskattat att överskatta. Det är underskattat att underskatta...bitch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Ok, ontopic: clash är överskattade ... Ursäkta, jag ville bara ge dig lite punkter: delvis eftersom du verkar sakna det i dina inlägg *oooh* och delvis pga att det är, minst sagt, vad din korkade kommentar förtjänar *OOOH (börjar dunka med skateboardens ena truck i den hårda asfalten) BANK BANK BANK* ... . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 3 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Åååååh! fick en LP idag- anarchy in the UK i nytryckt limitetverision...röd lp! sen en "straight to hell"-tröja som piskar alla på stjärten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Åååååh! fick en LP idag- anarchy in the UK i nytryckt limitetverision...röd lp! sen en "straight to hell"-tröja som piskar alla på stjärten! Hört talas om något som heter 'dela med dig med folk du inte känner'? Nu har du det, nu ska du göra det. Vi behöööver den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 3 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Hört talas om något som heter 'dela med dig med folk du inte känner'? Nu har du det, nu ska du göra det. Vi behöööver den.. .haha...min e nr 131 av 225 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 .haha...min e nr 131 av 225 ..om jag får B-sidan får du A-sidan? Det blir väll bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 3 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 ..om jag får B-sidan får du A-sidan? Det blir väll bra? .jättebra! men vi har den hos mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 .jättebra! men vi har den hos mig! Varför så komplicerat, skicka B-delen på posten bara.. ..förresten, godnatt. Nu ska jag sova, LOVE PEACE AND BOOMERANGING. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 3 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 Varför så komplicerat, skicka B-delen på posten bara.. ..förresten, godnatt. Nu ska jag sova, LOVE PEACE AND BOOMERANGING. Haha...nee...du kan komma o hämta den hos mig...du får såga itu skivan med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 4 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Åååååh! fick en LP idag- anarchy in the UK i nytryckt limitetverision...röd lp! Hmm lite pwnage lägg up en bild ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 4 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2005 Hmm lite pwnage lägg up en bild ^^ Ska ta en när jag har en kamera! men det kommer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 ... Ursäkta, jag ville bara ge dig lite punkter: delvis eftersom du verkar sakna det i dina inlägg *oooh* och delvis pga att det är, minst sagt, vad din korkade kommentar förtjänar *OOOH (börjar dunka med skateboardens ena truck i den hårda asfalten) BANK BANK BANK* ... . Aj!!! *tar emot bonk av en skateboard* vad är det för korkat med att jag tycker att the clash är överskattade? är det att jag inte förklarar varför jag tycker dom är överskattade? då kan jag förklara; jag tycker inte dom är jättedåliga, dom är lite småtrista men en del av deras klassiska låtar är ganska trevliga. men det är ganska oförståligt för mig hur de kan ha uppnått den legendariska status de besitter that's why... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Aj!!! *tar emot bonk av en skateboard* vad är det för korkat med att jag tycker att the clash är överskattade? är det att jag inte förklarar varför jag tycker dom är överskattade? då kan jag förklara; jag tycker inte dom är jättedåliga, dom är lite småtrista men en del av deras klassiska låtar är ganska trevliga. men det är ganska oförståligt för mig hur de kan ha uppnått den legendariska status de besitter that's why... Ursäkta, men "småtrista" är nog inte ett ord man kan beskriva The Clash med, oavsett hur mycket man ogillar dom. Det är hur kreativt och nyskapande som helst, vilket är definitionen av "roligt". Anledningen till att jag tycker att det var en korkad kommentar är eftersom enligt mig så är dom snarare underskattade... ..Sandinista! är inlagd på den vackra iPoden! The Call Up på bussen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 5 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Och om inte the clash skulle vara roliga...så skulle producenten Guy stevens förgylla dagen med lite stol/stege-svingande i studion! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 8 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2005 Ursäkta, men "småtrista" är nog inte ett ord man kan beskriva The Clash med, oavsett hur mycket man ogillar dom. Det är hur kreativt och nyskapande som helst, vilket är definitionen av "roligt". Anledningen till att jag tycker att det var en korkad kommentar är eftersom enligt mig så är dom snarare underskattade... ..Sandinista! är inlagd på den vackra iPoden! The Call Up på bussen... Min kompis lyssnade mycket på dom innan och jag tyckte dom verkade bra så jag lånade skivorna av han och jag ville verkligen tycka om dom men det gick inte dom må varit kreativa, men jag blir inte särskilt musikglädje när jag lyssnar på dom (dvs jag känner mig inte glad, jag menade inte att dom inte hade musikglädje) btw, alla säger sandinista säger att det är deras sämsta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts