Visa Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 1.Köpte mitt vice city när jag var i finland....de var så billigt där så jag fick bara finska instruktiner så jag undrar om de finns nån sajt med engelsk eller svensk instruktionsbok!!!! 2.Hur lång ska man komma innan man kan köpa nåt hus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 klara shakedown på fråga 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
erko Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 Maila till "kemedia.sverige@kemedia.com" och be dom skicka en engelsk manual till Vice City.(gratis). lämna namn och adress Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 18 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 ok tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts