Jump to content

De mest överskattade spelen?

Zyemon
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 56
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag har alltid tyckt att GTA är lite överskattat, de lovar alltid så mycket mera än vad

det slutligen kommer till spelet. Ta fotgängarna t.ex, de sade redan före GTA3 att

forgängarna skulle vara allt mer realistiska, det har inte blivit bra ännu efter

SA... Bara en åsikt alltså, inga kommentarer om min post tack :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äh... San Andreas är ju det bästa Rockstar har att klänga vid. Nigga-yo-mo-fo stuket kanske är lite väl löjligt, men handlingen har ju mer djup än så.

Eller så kanske jag bara är en sucker för den klassiska "American Dream" sagan, där en ung kriminell man jobbar sig upp från rännstenen till rikedom, I.E: Gta 3, Vice City.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snarare underskattat då folk impuls-skriker: CS SUGER ORKA DÅLIG GRAFIK!!!

Är djupare än så. Det krävs team-play, taktiskt tänkande och skills för att vara bra.

Det krävs ju i många spel, som dessutom har roligare banor och mycket snyggare grafik och att man kommer in bättre i spelet..

CS har ju blivit värsta hippt och så, förstår inte vad som är så jävla speciellt så hela världen spelar det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Counter-Strike - Det är väldigt överskattat; Dålig grafik, tråkiga banor, ganska fattigt att man inte kan se sina ben och helt allmänt tråkigt!

Förstår inte att dom skapar stora mästerskap där olika sorts människor spelar ett spel som går ut på att man ska döda det andra lagets medlemmar, rädda gisslor eller planta/defusa en bomb. Sen det värsta är att folk lever på skiten och tjänar pengar!

Counter-Strike är det mest överskattade spelet om jag får säga mitt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor