Jump to content

De mest överskattade spelen?

Zyemon
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 56
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tror att p.g.a vi viste för mycket om SA så därför blev det tråkigt. Innan VC släpptes så visste man nästan inget om vad spelet skulle handla om. SA är överskattat i många delar men det är ett jävligt bra ändå.

Jag har alltid lirat gtaspelen på PC, = Vet alltid mkt om spelet innan. så jag tror inte din terori stämmer. Anledningen till att jag tycker det är ett skitspel är för att det är för mkt onödiga funktioner och skit överallt. Alla meningslösa funktoner man INTE saknade i vc har dom slängt in i SA och det blev inte specellt bra.

Redigerad av KalleR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

San Andreas, som spel, är inte alls dåligt. Tvärtom, faktiskt. Att ogilla temat, däremot, är en annan femma. Själv är jag inte särskilt mycket för hela 90-tals-gangsta-prylen, men uppskattar ändå spelet för dess enorma frihet och möjligheter. Icke att förglömma är väl spelvärldens storlek, heller.

Personligen gillade jag Vice City mer, men San Andreas är inte överskattat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Halo

Halo 2

GTA:VC,

tycker inte att GTA:SA är särskilt överskattat -_- , jämför bara med GTA3 och VC när dem kom, och sen när SA kom "fanns inget nytt, samma trista grafik" osv. men å andra sidan så håller jag med om att städerna är trista och gråa, och så suger radiokanalerna :huh:

tycker också

Doom3 är överskattat, spelade det hos en kompis, lite småkul men fruktansvärt, övernaturligt enformigt

aja, vill inte trötta ut era ögor, och så orkar jag inte skriva mer :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker också att World of Warcraft är väldigt överskattat. -_-

Tyckte själv att det var hur trist som helst, speciellt uppdragen. Det enda uppdragen gick ut på var ju att man antingen skulle prata med någon, hämta saker (oftast mat) åt någon, döda något och ta en sak från den eller bara döda någon. :huh:

Redigerad av CurunirOfValinor
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tyckte själv att det var hur trist som helst, speciellt uppdragen. Det enda uppdragen gick ut på var ju att man antingen skulle prata med någon, hämta saker (oftast mat) åt någon, döda något och ta en sak från den eller bara döda någon. :huh:

Då är du nog rätt ensom om det.. Och orka göra tråkigt quests? Grinda och utforska världen istället. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller verkligen med, just eftersom folk inte säger att det är dåligt måste det ju vara SÅ HÅRT ÖVERSKATTAT!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kom på ett annat som är grymt överskattat, TLOZ: Majoras Mask.

Precis som Metroid Prime kan man inte kalla det ett dåligt spel men det är inte så bra som vissa säger.

Tyckte att 3-dagars grejen drog ner spelets värde en hel del, samt var grottorna enormt trista.

Hmmm...

Majoras Mask var enormt överskattat, precis som du säger.

Men METROID PRIME är knappast överskattat. Snarare underskattat. Det är i alla fall bättre än HALO!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmmm...

Majoras Mask var enormt överskattat, precis som du säger.

Men METROID PRIME är knappast överskattat. Snarare underskattat. Det är i alla fall bättre än HALO!

Jo, Metoid Prime är bättre än Halo men jag skulle inte kalla Metroid Prime underskattat, på de flesta spelsidor och tidningar ger man spelet betyg som

9 av 10 och 10 av 10. Jag tycker det är värt 7.5/ 10 ungefär.

Redigerad av Corleone
Länk till kommentar
Dela på andra sidor