tommy killer Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Tror att p.g.a vi viste för mycket om SA så därför blev det tråkigt. Innan VC släpptes så visste man nästan inget om vad spelet skulle handla om. SA är överskattat i många delar men det är ett jävligt bra ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 (redigerad) Tror att p.g.a vi viste för mycket om SA så därför blev det tråkigt. Innan VC släpptes så visste man nästan inget om vad spelet skulle handla om. SA är överskattat i många delar men det är ett jävligt bra ändå. Jag har alltid lirat gtaspelen på PC, = Vet alltid mkt om spelet innan. så jag tror inte din terori stämmer. Anledningen till att jag tycker det är ett skitspel är för att det är för mkt onödiga funktioner och skit överallt. Alla meningslösa funktoner man INTE saknade i vc har dom slängt in i SA och det blev inte specellt bra. Redigerad 20 september, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Håller med om allt ni andra har sagt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Halo är grymt överskattat. Inte testat tvåan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 GTA III, VC och SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 HL2 är överskattat och ja, jag har lirat igenom hela spelet, på kanske 10 speltimmar. GG 400kr åt helvete Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Halo, CS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tydligen Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Half Life 1 är verkligen sämst. Har lirat de rätt mycket å försökt ge det en chans men de går inte. Fy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 San Andreas helt klart. Det absolut sämsta spelet i 3D-trilogin. Halo, fattar inte vad som är så jävla häftigt med Halo, tyckte att det var ganska trist. Nu måste jag komma på nåt själv också... bah, orka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 San Andreas, som spel, är inte alls dåligt. Tvärtom, faktiskt. Att ogilla temat, däremot, är en annan femma. Själv är jag inte särskilt mycket för hela 90-tals-gangsta-prylen, men uppskattar ändå spelet för dess enorma frihet och möjligheter. Icke att förglömma är väl spelvärldens storlek, heller. Personligen gillade jag Vice City mer, men San Andreas är inte överskattat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Halo Halo 2 GTA:VC, tycker inte att GTA:SA är särskilt överskattat , jämför bara med GTA3 och VC när dem kom, och sen när SA kom "fanns inget nytt, samma trista grafik" osv. men å andra sidan så håller jag med om att städerna är trista och gråa, och så suger radiokanalerna tycker också Doom3 är överskattat, spelade det hos en kompis, lite småkul men fruktansvärt, övernaturligt enformigt aja, vill inte trötta ut era ögor, och så orkar jag inte skriva mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 (redigerad) Tycker också att World of Warcraft är väldigt överskattat. Tyckte själv att det var hur trist som helst, speciellt uppdragen. Det enda uppdragen gick ut på var ju att man antingen skulle prata med någon, hämta saker (oftast mat) åt någon, döda något och ta en sak från den eller bara döda någon. Redigerad 21 september, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 DOOM 3!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Tycker också att World of Warcraft är väldigt överskattat. Tyckte själv att det var hur trist som helst, speciellt uppdragen. Det enda uppdragen gick ut på var ju att man antingen skulle prata med någon, hämta saker (oftast mat) åt någon, döda något och ta en sak från den eller bara döda någon. Då är du nog rätt ensom om det.. Och orka göra tråkigt quests? Grinda och utforska världen istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
A13 Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 GTA VC så klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Tycker också att World of Warcraft är väldigt överskattat. Tyckte själv att det var hur trist som helst, speciellt uppdragen. Det enda uppdragen gick ut på var ju att man antingen skulle prata med någon, hämta saker (oftast mat) åt någon, döda något och ta en sak från den eller bara döda någon. Håller verkligen med, just eftersom folk inte säger att det är dåligt måste det ju vara SÅ HÅRT ÖVERSKATTAT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Kom på ett annat som är grymt överskattat, TLOZ: Majoras Mask. Precis som Metroid Prime kan man inte kalla det ett dåligt spel men det är inte så bra som vissa säger. Tyckte att 3-dagars grejen drog ner spelets värde en hel del, samt var grottorna enormt trista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Kom på ett annat som är grymt överskattat, TLOZ: Majoras Mask. Precis som Metroid Prime kan man inte kalla det ett dåligt spel men det är inte så bra som vissa säger. Tyckte att 3-dagars grejen drog ner spelets värde en hel del, samt var grottorna enormt trista. Hmmm... Majoras Mask var enormt överskattat, precis som du säger. Men METROID PRIME är knappast överskattat. Snarare underskattat. Det är i alla fall bättre än HALO! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 (redigerad) Hmmm... Majoras Mask var enormt överskattat, precis som du säger. Men METROID PRIME är knappast överskattat. Snarare underskattat. Det är i alla fall bättre än HALO! Jo, Metoid Prime är bättre än Halo men jag skulle inte kalla Metroid Prime underskattat, på de flesta spelsidor och tidningar ger man spelet betyg som 9 av 10 och 10 av 10. Jag tycker det är värt 7.5/ 10 ungefär. Redigerad 21 september, 2005 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Halo & WoW är de mest överskattade spelen enligt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts