Zyemon Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Här kan ni skriva vilka spel som ni tycker är mest överskattade. Jag tycker nog att Halo är mest överskattad Spelet har inget som vi inte upplevt förrut i bättre utförande på PC. Miljöerna och bandesignen är fantasilös, seg och tråkig. Bara för att det är ett hyffsat fps till konsol så är alla hyllningar rätt larviga. Ångrar som fan att jag slängde iväg massa pengar för spelet. Okej, nu får ni tar över och säga vad ni tycker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Half-Life 2. Det har ju till och med blivit korat till världens bästa spel av Gamereactor. Själv tyckte jag inte att det var ett dugg kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Doom3 det var äckligt tråkigt och enformigt att jag inte skulle kunna se på det ens igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Thotim och jag har tillbringar åtskilliga timmar på att grubbla över detta. Vad kom vi fram till egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 TrueCrime TrueCrime var väl okej när det gällde uppdrag, men det var det enda so mvar roligt. Att leka runt var inte skoj alls, man lärde inte känna staden! Det kom med på GameReactors "Köp"-lista! Argh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Zyemon: Instämmer.. Tycker att Halo är det mest överskattaste spelet sen det började säljas.. Dom fan nästan inte gjort några stora förändringar från 1 till 2:an.. Några små fubbar bara.. Inget mer! Nu kan man modda Halo 1 så det blir presis som halo 2.. Man får ingen känsla alls i mp heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 TrueCrime TrueCrime var väl okej när det gällde uppdrag, men det var det enda so mvar roligt. Att leka runt var inte skoj alls, man lärde inte känna staden! Det kom med på GameReactors "Köp"-lista! Argh! W0rd! Köpte det till GC för ett år sedan, det sög otroligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Dom spelen jag tycker är överskattade är Counter-Strike, Half-Life 2 och Halo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Ord på TrueCrime, spelade i fem minuter hos en kompis sedan tröttnade jag :/ . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Håller med om att HALO är alldeles för överskattat, det finns en mängd bättre First Person Shooters. Tycker också att man har gett Metroid Prime aldelles för god kritik. Det är ett helt okej spel men det är inte som många säger, ett tvunget köp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 HL 2 sög så j''''''a mycket när jag testade det hois en kompis. True crime var roligt i en dag sen var det ass tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Halo 1 och 2.. Dom använder ju samma rum minst 20 gånger ju.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 GTA San Andreas helt klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Halo! En DOOM-klon som släpptes tio år för sent, och som hade "unika" funktioner, som en sepperat knapp för handgranaten, och detaljen att man bara får bära med sig två vapen samtidigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 (redigerad) Halo må vara överskattat. Dock finns de inte mycke som slår en 8-pers team slayer med polarna Själv blev jag riktigt besviken på Doom 3...så mycke snack om de flera år innan de släpptes, men de floppade enligt mig. Tacka vettja Quake! Redigerad 20 september, 2005 av beat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 HL 2 sög så j''''''a mycket när jag testade det hois en kompis. True crime var roligt i en dag sen var det ass tråkigt. "Gudfadern var skit tråkig, såg på den en minut" Har ni som tjatar om att Half Life 2 är överskattat spelat igenom det? Själv tycker jag Driv3r och True Crime. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Counter strike, någon? ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 San Andreas måste jag faktiskt säga... Dålig känsla, Tråkig story... VC hade mycket bättre känsla och story, Men visst är SA kul ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 GTA San andreas, man förväntade sig mera, och att ganster/ghetto temat inte är speciellt inbjudande, och man tröttnar snabbt på det, lirade fan VC i ett år utan att ens tröttna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Driv3r, True Crime och San Andreas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts