StellHell Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 (redigerad) Under mitt tangentbord står det: "WARNING: IMPROPER OR VIOLENT USE OF THIS KEYBOARD MAY RESULT IN INJURY" "IMPROPER OR PROLONGED USE MAY RESULT IN INJURY." står det på mitt. Redigerad 21 september, 2005 av StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Man har ju sätt en hel del skyltar med klotter på. "Förbjudet att pöka" står det skrivet i en hiss. Och Pökning Förbuden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Hittade jag på toaletten i en färja till danmark.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Hittade jag på toaletten i en färja till danmark.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 I KEMI salen står det: Glöm inte att komma ihåg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Det står även "smaka ej på denna kemikalie" på en burk märkt med en "radioaktivitets"-symbol! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 . http://media2.davesdaily.com/pictures/417-stupid-label.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 . http://media2.davesdaily.com/pictures/417-stupid-label.jpg Den var då ful att den inte kunde visas.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Vet inte om det passar i kategorin, men alla "Baby on board" dekaler som man ser på bilar, mest i utlandet. vafan, är det meningen att jag ska tänka "oj då, dom har en bäbis i bilen, då kör jag på bilen framför dom istället"? annars är väl favoriten "Warning! Hot coffee!" på McDonalds' kaffemuggar (tillkomna efter en stämningsincident då nåt pucko hade haft kaffet mellan benen när han/hon körde och spillt ut kaffet i knät). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 annars är väl favoriten "Warning! Hot coffee!" på McDonalds' kaffemuggar (tillkomna efter en stämningsincident då nåt pucko hade haft kaffet mellan benen när han/hon körde och spillt ut kaffet i knät). Haha, den har ju nästan blivit en klassiker nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Text på min mobil: Bör ej användas under vatten. Lägg märke till BÖR. Nån som pratat i telefon under vattnet här??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Text på min mobil: Bör ej användas under vatten. Lägg märke till BÖR. Nån som pratat i telefon under vattnet här??? Hmm.. min mobil har badat i öl, nära nog? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Min syrras mobil har blitvit tvättat i tvättmaskin, ännu närmre ? Den överlevde också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Hmm.. min mobil har badat i öl, nära nog? Hehe... Nja... Kanske men tänkte mest: Bada med mobilen typ i en sjö. Vad tror dom om folk egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 "Var vänlig drunkna inte här." Nej, jag går till nästa badplats och drunknar istället. Knäppskalle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 "Var vänlig drunkna inte här." Nej, jag går till nästa badplats och drunknar istället. Knäppskalle. Hahahahaha påminner mig om dom här skyltarna vid grunda badplatser där det står: "var vänlig dyk ej på stenarna". Nej!!! och jag som hade tänkt slå huvet i botten. Äsch får väl ta min träklubba istället då . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Såg på en polares moppe "Sex med föraren under färden FÖBJUDEN" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Jag skulle ta en sjösjuk-tablett och så stod det på baksidan att man kan må illa när man äter dom. hittade solglasögon i thailand där det stod att som var känsliga mot solljus. varför säljer man sånna prylar om dom inte funkar va det är avsätt för? Haha ett par solglasögon min pappa köpte i kroatien (Rayban för ca 80kr ) smälte när han hade dom i solen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 På dörren in till matsalen såtr det: "Ät frukten som du hämtar i matsalen här!!!" Det är roligt om man förstår det roliga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 På dörren in till matsalen såtr det: "Ät frukten som du hämtar i matsalen här!!!" Det är roligt om man förstår det roliga... Att alla måste stå DÄR och käka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts