aikjonas12 Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Villken är den sjukaste, roligaste.. varningstexten du har sett, då menar jag typ amerikanska varningstexter- Dom sjukaste jag har sett är: På datorn- Du får ej slå med hammare på denna produkt... (typ) På en polares amerikanska fotbollshjälm- Du får ej använda denna i amerikansk fotboll. (typ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 På panodilpaketene står det bl.a : lindrar huvudvärk. Kolla på biverkningarna så står där huvudvärk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 På panodilpaketene står det bl.a : lindrar huvudvärk. Kolla på biverkningarna så står där huvudvärk. Lol Själv så kommer jag inte på ngt nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 På ett japanskt hotell såg jag att det stod: Our caretakers will help you with all your problems. If you want heat in your room, do it yourself. På ett franskt hotell står det: You are not permitted to entertain people of the opposite sex in the rooms. Do it in the lobby instead. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 På syslöjden i sexan så fanns det en skylt där det stod "Stoppa inte in vassa föremål (stickor, nålar, virknålar och dyl.) i öronen". Det tyckte jag var kul... Och på ett gym "Ställ stängerna i stället, istället för att ställa stängerna på golvet!". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 På syslöjden i sexan så fanns det en skylt där det stod "Stoppa inte in vassa föremål (stickor, nålar, virknålar och dyl.) i öronen". Det tyckte jag var kul... Och på ett gym "Ställ stängerna i stället, istället för att ställa stängerna på golvet!". Jag tror att det var för att jag i trean råkade klippa mig med en sax i örat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Har sett en bild där det är en spetsig sak (vet ej vad det är) och på varningstexten står det "Don't insert in your penis" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Nån skylt för tarmlösningsmedel "Do not insert in Your nose" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Har sett en bild där det är en spetsig sak (vet ej vad det är) och på varningstexten står det "Don't insert in your penis" Små skruvmäjslar är det närmare bestämt,förutsat att vi sett samma bild =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 På ett element på mitt landställe i hälsingland så står det: "Warning, this radiator can become very warm!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Varningstext och varningstext, men jag kollade in ett par snygga badbyxor i affären och där stog det att dom inte fick komma i kontakt med vatten . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Varningstext och varningstext, men jag kollade in ett par snygga badbyxor i affären och där stog det att dom inte fick komma i kontakt med vatten . Hur fan tvättar man då?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Varningstext och varningstext, men jag kollade in ett par snygga badbyxor i affären och där stog det att dom inte fick komma i kontakt med vatten . Öhh, säker på att det var badbyxor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 På ett element på mitt landställe i hälsingland så står det: "Warning, this radiator can become very warm!" No, you are kidding me! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 No, you are kidding me! No, i am not! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Hur fan tvättar man då?! Det vet jag inte Öhh, säker på att det var badbyxor? Helt säker, dom hängde på badbyxeavdelningen, samma material, nät innuti som dom har, tror också det stod badbyxor på dom, är inte säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Trespassers will be shot. Survivors will be shot again. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Aggee Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Trespassers will be shot. Survivors will be shot again. Phil i Vice City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Phil i Vice City Finns i SA också. och i USA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Såg nåt konstigt i usa.. fast ja kommer inte på va de va.. men de va nåt konstigt så man ville slå ner alla amerikanare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts