Maxz Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Asset är ju oftast det man först kollar in. Men hela tjejen ska ju vara fin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Spelar ingen roll om dom ser ut som fan, bara dom har ärsle enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Spelar ingen roll om dom ser ut som fan, bara dom har ärsle enligt mig. Då betyder det ju hur de ser ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Jag är lång och smal Fan allt är ju viktigt, och olika från tjej till tjej. Kläderna är viktigt också ju, men röven, brösten, håret och ögonen om man måste välja. OMG, you are sooo perfect... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 OMG, you are sooo perfect... Felinloggad Tija. Jag är hemma hos Zacks flickvän, han var inloggad, lång historia... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Felinloggad Tija. Jag är hemma hos Zacks flickvän, han var inloggad, lång historia... Svårt att vara rätt inloggad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 OMG, you are sooo perfect... Jo, förstod nästan det.. Blev lite misstänksam där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 OMG, you are sooo perfect... Hej bögen! Jag vet vad Tija skrev här under men vem bryr sig, vad som är skrivet är skrivet, tills han editerar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Hej bögen! Jag vet vad Tija skrev här under men vem bryr sig, vad som är skrivet är skrivet, tills han editerar det. Hihi, homofobhumor är sannerligen kokainets motsvarighet i komedivärlden... or such like. Höhö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Ansiktet och kroppsvikt. Bara dom ser bra ut och inte är boll/pinne så går det bra. Hål som hål. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Rumpan helt klart BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 (redigerad) Rumpa, ansikte, bröst är det man tittar på Precis vad jag tänkte skriva . vote: rumpan. jag är en ass-man . Redigerad 21 september, 2005 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Helheten..och utstrålningen är nog det man bryr sig mest om. Finns så många tjejer som antingen har vackert ansikte, och mindre fin kropp, eller tvärt om. Då blir det utstrålningen man märker mest. Sen om tjejen är "perfekt" så att säga, tycker iallafall jag oftast att hon ser tråkig ut. (Iallafall om hon inte har något särskillt drag i ansiktet, som ger henne mer personlighet..liksom) Ett exempel på någon tjej som ser så perfekt ut så att hon blir tråkig skulle nog vara Mini Andén..Hon som har topmodels sverige. Hon har ett sådant icke-originellt, och "perfekt" utseende, så att hon blir tråkig och färglös.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Håret, vettefan varför , och så hatar jag korthåriga tjejer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Annat: Allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Tänk efter nu! Den största skildaden som syns me kläderna på mellan kvinnor och män är BRÖSTEN. Man gillar STORA bröst för att det representerar STOR femininitet. Kvinnor gillar långa, starka män, därför att män för det mesta är längre och starkare, och att en lång och stark man därför är MASKULIN. Nej, jag tänker ej efter! Jag är en av dom som absolut inte gillar STORA bröst. (Btw, definera ordet STORA) Har de stora, så tror alla att man gillar den pga dom. Visst, det var ju utseendet vi snackade om nu, men för mig är det så att STORA bröst är fula. Och ej lika attraktiva som små Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Massor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 (redigerad) Håret (ska vara långt och brunt hår) och ansiktet. Redigerad 21 september, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 (redigerad) Det är en blandning, Jag gillar söta tjejer, så jag måste säga ansiktet i helhet incl. håret, säger som nån sa, gillar inte tjejed med kort hår (ta det inte personligt) haha Redigerad 21 september, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Men klyftigt att ha med alternativet "Flera saker"! Tror det är fler än jag som uppskattar mer än en sak hos en tjej... Annars vore tjejen ganska värdelös. Men anyway, finns inget sexigare än en snygg rumpa på en tjej (förutsatt att hon är snygg i övrigt). Vote: Rumpa hmmm..."Vote: Rumpa" det lät rätt kul av någon anledning... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts