Jump to content

Vad tycker du är snyggast på en tjej?

RavenE
 Share

114 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 80
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Helheten..och utstrålningen är nog det man bryr sig mest om. Finns så många tjejer som antingen har vackert ansikte, och mindre fin kropp, eller tvärt om. Då blir det utstrålningen man märker mest. Sen om tjejen är "perfekt" så att säga, tycker iallafall jag oftast att hon ser tråkig ut. (Iallafall om hon inte har något särskillt drag i ansiktet, som ger henne mer personlighet..liksom) :huh:

Ett exempel på någon tjej som ser så perfekt ut så att hon blir tråkig skulle nog vara Mini Andén..Hon som har topmodels sverige. Hon har ett sådant icke-originellt, och "perfekt" utseende, så att hon blir tråkig och färglös..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tänk efter nu!

Den största skildaden som syns me kläderna på mellan kvinnor och män är BRÖSTEN. Man gillar STORA bröst för att det representerar STOR femininitet.

Kvinnor gillar långa, starka män, därför att män för det mesta är längre och starkare, och att en lång och stark man därför är MASKULIN.

Nej, jag tänker ej efter!

Jag är en av dom som absolut inte gillar STORA bröst. (Btw, definera ordet STORA) Har de stora, så tror alla att man gillar den pga dom. Visst, det var ju utseendet vi snackade om nu, men för mig är det så att STORA bröst är fula. Och ej lika attraktiva som små

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men klyftigt att ha med alternativet "Flera saker"! :shifty:

Tror det är fler än jag som uppskattar mer än en sak hos en tjej... Annars vore tjejen ganska värdelös.

Men anyway, finns inget sexigare än en snygg rumpa på en tjej (förutsatt att hon är snygg i övrigt). Vote: Rumpa

hmmm..."Vote: Rumpa" det lät rätt kul av någon anledning...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor