Wu Zi Mu Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Gillar mer söta tjejer . Å kollar inte på nått speciellt egentligen, Det är väl själva helheten, och sen är det ju även viktigt att tjejen är schyst och så. Så jag kan väl inte säga nån viss kroppsdel. Inte gör det mig nått om hon har fin rumpa/bröst/ögon/hår eller liknande, Så länge resten är fint. Eller nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Vote: Flera saker Ansiktet, dvs ögon, näsa, mun, öron och kinder... Sen e midjan viktig. Hon får inte vara FET! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Bröst, rumpa, ansikte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Hört talas om skolan? Där pratar man med en hel del. Utseendet är det som är minst viktigt. Men, jag snackade inte om skowlan, det finns mkt mer än skowlan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Varför värderar många brösten? Därför det är det viktigaste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Därför det är det viktigaste. Varför är det det viktigaste? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Varför är det det viktigaste? Tänk efter nu! Den största skildaden som syns me kläderna på mellan kvinnor och män är BRÖSTEN. Man gillar STORA bröst för att det representerar STOR femininitet. Kvinnor gillar långa, starka män, därför att män för det mesta är längre och starkare, och att en lång och stark man därför är MASKULIN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 (redigerad) Tänk efter nu! Den största skildaden som syns me kläderna på mellan kvinnor och män är BRÖSTEN. Man gillar STORA bröst för att det representerar STOR femininitet. Kvinnor gillar långa, starka män, därför att män för det mesta är längre och starkare, och att en lång och stark man därför är MASKULIN. Oj jävlar, påläst.. Aldrig tänkt som du faktiskt, men det ligger något i det Redigerad 20 september, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Hela tjejen i helhet Nullvote.... Same häre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Tänk efter nu! Den största skildaden som syns me kläderna på mellan kvinnor och män är BRÖSTEN. Man gillar STORA bröst för att det representerar STOR femininitet. Kvinnor gillar långa, starka män, därför att män för det mesta är längre och starkare, och att en lång och stark man därför är MASKULIN. Jag gillar inte långa, muskulösa killar... Jag gillar långa smala killar, alternativt korta runda killar... ONTOPIC nu... Jag tycker att allt är viktigt, men jag faller också oftast för söta tjejer. Snygga tjejer vet oftast att de är snygga och då är det inte lika roligt, liksom. Så, ansiktet är viktigt, men det är ju inte fel om brösten är fina (tycker jag bara för att mina egna är så fula...). Benen däremot spelar enligt mig inte särskilt stor roll. Och hon MÅSTE liksom inte ha helt platt mage, men smala tjejer är ju finare än tjocka om man säger så. Dessutom så spelar personlighet och utstrålning mer roll än det fysiska utseendet. Det finns en tjej i min klass som har så mycket utstrålning att man blir bländad, och hon är skitsnygg, fast hon egentligen inte är det, liksom... Så det så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Magen kan ju vara ganska fin ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Det är självklart helheten, inklusive kläderna hon har på sig. Men ansiktet är viktigtast, om man nu ska välja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Brösten, sen tittar man på ansiktet, sen när man vänder sig om, för att kolla röven. Svårare än så är det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Jag gillar söta tjejer om jag seriöst skulle tycka om någon "så". Men om jag ser någon på stan kollar jag nog mer: 1: Baken 2: Längden 3: Brösten 4: Nåt sådant iallafall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Nä fan tog mig en tankeställare nu jag, och jag har ändrat min uppfatning. Det är ju självfallet snygghet/söthet som spelar mest roll fast det räcker ju inte bara om man har det, utan helheten,utstrålningen,betende och hållning spelar ju jävligt stor roll. Tänk er kommer en jävligt snygg tjej som typ inte säger nå har hållning som en 130 åring och är grisig som fan inte spelar det nån roll om hon har snyggt utseende då för hon blir ju automatiskt "osnygg" P.S Hellre lite för mullig än för smal. Ganska gulligt me lite småmulliga tjejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Helheten är viktigast.. Lindsay Lohan personifierar vad jag tycker om.. http://x2.putfile.com/8/23817341511-thumb.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Lår.. röv. mage.. ansikte. brösten spelar inte så stor roll. eller ja.. man ska kunna hålla i något men vem vill ha en tjej med hängpattar? tjejer ska ha tränade rumpor .. mums . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 1.Bröst, ass 2 Ansikte, tjejen ska inte vara tjock heller. Kroppen spelar också roll! Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Jag gillar inte långa, muskulösa killar... Jag gillar långa smala killar, alternativt korta runda killar... Jag är lång och smal Fan allt är ju viktigt, och olika från tjej till tjej. Kläderna är viktigt också ju, men röven, brösten, håret och ögonen om man måste välja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Allt typ man vill ju inte ha en tjej som ser ut som leatherface Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts