Jump to content

Vad tycker du är snyggast på en tjej?

RavenE
 Share

114 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Gillar mer söta tjejer ;).

Å kollar inte på nått speciellt egentligen,

Det är väl själva helheten, och sen är

det ju även viktigt att tjejen är schyst och så.

Så jag kan väl inte säga nån viss kroppsdel.

Inte gör det mig nått om hon har fin rumpa/bröst/ögon/hår eller liknande,

Så länge resten är fint. Eller nått ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 80
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Varför är det det viktigaste? ;)

Tänk efter nu!

Den största skildaden som syns me kläderna på mellan kvinnor och män är BRÖSTEN. Man gillar STORA bröst för att det representerar STOR femininitet.

Kvinnor gillar långa, starka män, därför att män för det mesta är längre och starkare, och att en lång och stark man därför är MASKULIN.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tänk efter nu!

Den största skildaden som syns me kläderna på mellan kvinnor och män är BRÖSTEN. Man gillar STORA bröst för att det representerar STOR femininitet.

Kvinnor gillar långa, starka män, därför att män för det mesta är längre och starkare, och att en lång och stark man därför är MASKULIN.

Oj jävlar, påläst..

Aldrig tänkt som du faktiskt, men det ligger något i det ;)

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tänk efter nu!

Jag gillar inte långa, muskulösa killar... Jag gillar långa smala killar, alternativt korta runda killar...

ONTOPIC nu...

Jag tycker att allt är viktigt, men jag faller också oftast för söta tjejer. Snygga tjejer vet oftast att de är snygga och då är det inte lika roligt, liksom. Så, ansiktet är viktigt, men det är ju inte fel om brösten är fina (tycker jag bara för att mina egna är så fula...).

Benen däremot spelar enligt mig inte särskilt stor roll. Och hon MÅSTE liksom inte ha helt platt mage, men smala tjejer är ju finare än tjocka om man säger så.

Dessutom så spelar personlighet och utstrålning mer roll än det fysiska utseendet. Det finns en tjej i min klass som har så mycket utstrålning att man blir bländad, och hon är skitsnygg, fast hon egentligen inte är det, liksom... Så det så!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nä fan tog mig en tankeställare nu jag, och jag har ändrat min uppfatning.

Det är ju självfallet snygghet/söthet som spelar mest roll fast det räcker ju inte bara om man har det, utan helheten,utstrålningen,betende och hållning spelar ju jävligt stor roll.

Tänk er kommer en jävligt snygg tjej som typ inte säger nå har hållning som en 130 åring och är grisig som fan inte spelar det nån roll om hon har snyggt utseende då för hon blir ju automatiskt "osnygg"

P.S Hellre lite för mullig än för smal. Ganska gulligt me lite småmulliga tjejer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor