Xemtoth Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Vote: annat, Ansiktet ska ju vara fint, men sen är ju fina boobs o rumpa oxo gött Ögonen är oxo rätt så viktigt tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 .null vote.. "Vad tycker du är snyggast på en tjej?" det beror väl helt på vilken tjej det är .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 .null vote.. "Vad tycker du är snyggast på en tjej?" det beror väl helt på vilken tjej det är .. Jo, men om du ser en snygg tjej, vad tycker du är det snyggaste på henne då? Du har helt rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 .alla snygga tjejer har ju inte en gemensam snygg nämnare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Flera saker. 1.Ansikte 2.Bröst 3.Rumpa 4.Mage 5.Ben sen så tycker jag hellre snygga bröst och mindre snygg rumpa än,mindre snygga bröst och snygg rumpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Flera saker. 1.Ansikte 2.Bröst 3.Rumpa 4.Mage 5.Ben sen så tycker jag hellre snygga bröst och mindre snygg rumpa än,mindre snygga bröst och snygg rumpa. Jag tycker hellre rumpa än bröst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Jag me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Speciellt ögonen och ansiktet i helhet, faller lätt för söta tjejer. Sen glider ju gärna blicken ner mot rumpan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Tänker inte så mycket på en del på kroppen, kollar på hela bruden, är hon najs så är hon najs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Det första man tittar på är väl rumpan och de vackra ögonen. Håret är dock en viktig detalj. Men en av de sexigaste på en tjej är "babyhåret" som sitter, om du lyfter på nackhåret så finns det små tunna håstrån där. Det är sexigt. (Tycker jag... ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Jag tycker hellre rumpa än bröst Okej. Tycker det är fler brudar som har fina bröst även har fin rumpa och att det inte lika ofta är tvärtom, kanske är nåt jag fått för mig bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 TEH BuTT. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 En tjej kan ju ha skit snygg rupa men ändå se ut som michel jacksson ^^ Vote:Ansikte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Rumpan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Helt klart rumpan Sen kommer nog ansiktet, specielt ögonen... och brösten spanar man väl in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 (redigerad) 1.Ögonen 2.Ansiktet 3.Rumpan 4.Håret 5.Kroppsformen 6.Brösten Varför värderar många brösten? Redigerad 20 september, 2005 av Moongoose Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Tittar inte speciellt mycket på något där. Vill först känna personen väldigt väl och gå efter hennes personlighet. Om hon har en bra personlighet är hon snygg redan. Då blir personen snygg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Varför börjar du prata med personen? Oftast så pratar man med dom som har ett bra utseende, det är ju det första du märker av personen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Varför börjar du prata med personen? Oftast så pratar man med dom som har ett bra utseende, det är ju det första du märker av personen. Hört talas om skolan? Där pratar man med en hel del. Utseendet är det som är minst viktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Röven och ansiktet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts