chiligr Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Skapar en ny tråd eftersom amn "inte ska återuppliva döda trådar"... Eftersom jag fick IG på det kärleksbrev jag skrev förut så fick jag nu bakläxa! Alltså, jag tycker att kärleksbrev är bland det löjligaste som finns...vilket medför att jag inte är den bästa på att skriva dem...så jag ber om hjälp...det får innehålla lite komiska saker...men det ska fortfarande vara ett seiöst kärleksbrev! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Vilken klass går du i, månne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 20 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Vilken klass går du i, månne? 9:an... höhö...snackade med En tjejkompis nyss... hon sa att hon skulle bara tycka det ´var pinsamt att få ett kärleksbrev! Vi två verkar vara inne på samma tankegångar iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Skriv till dne som du ska låtsas skriva det till att du vill spräcka henne.... Nej usch.. fan vad jag blivit pervers dom sista månaderna Nej men jag suger på att skriva saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 (redigerad) Skriv ett igenomtänkt brev på ett nyskande vis. Avslutningsvis får man reda på att det är musik etc. du just har kärleksförklarat... ...det skulle väl sitta fint? Så kan du behålla din machoimage! : ) Redigerad 20 september, 2005 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Skriv ett igenomtänkt brev på ett nyskande vis. Avslutningsvis får man reda på att det är musik etc. du just har kärleksförklarat... ...det skulle väl sitta fint? Så kan du behålla din machoimage! : ) Cool Idé! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Skapar en ny tråd eftersom amn "inte ska återuppliva döda trådar"... Eftersom jag fick IG på det kärleksbrev jag skrev förut så fick jag nu bakläxa! Alltså, jag tycker att kärleksbrev är bland det löjligaste som finns...vilket medför att jag inte är den bästa på att skriva dem...så jag ber om hjälp...det får innehålla lite komiska saker...men det ska fortfarande vara ett seiöst kärleksbrev! Hade varit bättre om du skrev i den förra, den är ju inte dirket gammal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 20 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Skriv ett igenomtänkt brev på ett nyskande vis. Avslutningsvis får man reda på att det är musik etc. du just har kärleksförklarat... ...det skulle väl sitta fint? Så kan du behålla din machoimage! : ) Macho-image....njää...det vet jag inte... Men din idé var verkligen bra! tror jagkör på det! kalleR---> Ok, ska tänka på det till nästa gång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 20 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 (redigerad) Hmmm...okka, hur ska jag göa för att det skas se snyggt ut...om jag tex vill uttrycka min kärlek för jazz(hoppas du blev smickrad nu! ) hur ungefär skulle du gjort? jefla dubbelpost! Redigerad 20 september, 2005 av chiligr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 (redigerad) Hmmm...okka, hur ska jag göa för att det skas se snyggt ut...om jag tex vill uttrycka min kärlek för jazz(hoppas du blev smickrad nu! ) hur ungefär skulle du gjort? jefla dubbelpost! Ehm, det blir ju svårt att namedroppa en massa, hä-hä, men du kan ju prata om kurvor och svängningar etc. som kan syfta på både den kvinnliga anatomin men även det fina ljudet av... ...jazz! Tihi! Be creative. Bra val av musikområde, dessutom. Hehe. Editation. Sen kan du väl köra lite diverse grejor om vad denna "kvinna" just gett DIG, i form av känslor etc., även olika minnen. Kanske då ni låg och mös en lördagkväll, blablabla. Du fattar... Redigerad 20 september, 2005 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Kanske då ni låg och mös en lördagkväll, blablabla. Du fattar... Humor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Humor! Tihi, humor ska alltid uppskattas : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 20 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Ehm, det blir ju svårt att namedroppa en massa, hä-hä, men du kan ju prata om kurvor och svängningar etc. som kan syfta på både den kvinnliga anatomin men även det fina ljudet av... ...jazz! Tihi! Be creative. Bra val av musikområde, dessutom. Hehe. Editation. Sen kan du väl köra lite diverse grejor om vad denna "kvinna" just gett DIG, i form av känslor etc., även olika minnen. Kanske då ni låg och mös en lördagkväll, blablabla. Du fattar... Tag fattar! tack för tipset! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts