Jump to content

Loveletter: part 2

chiligr
 Share

Recommended Posts

Skapar en ny tråd eftersom amn "inte ska återuppliva döda trådar"...

Eftersom jag fick IG på det kärleksbrev jag skrev förut så fick jag nu bakläxa! ;)

Alltså, jag tycker att kärleksbrev är bland det löjligaste som finns...vilket medför att jag inte är den bästa på att skriva dem...så jag ber om hjälp...det får innehålla lite komiska saker...men det ska fortfarande vara ett seiöst kärleksbrev! ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skapar en ny tråd eftersom amn "inte ska återuppliva döda trådar"...

Eftersom jag fick IG på det kärleksbrev jag skrev förut så fick jag nu bakläxa! ^_^

Alltså, jag tycker att kärleksbrev är bland det löjligaste som finns...vilket medför att jag inte är den bästa på att skriva dem...så jag ber om hjälp...det får innehålla lite komiska saker...men det ska fortfarande vara ett seiöst kärleksbrev! :D

Hade varit bättre om du skrev i den förra, den är ju inte dirket gammal ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skriv ett igenomtänkt brev på ett nyskande vis. Avslutningsvis får man reda på att det är musik etc. du just har kärleksförklarat...

...det skulle väl sitta fint? Så kan du behålla din machoimage! : )

Macho-image....njää...det vet jag inte... ;)

Men din idé var verkligen bra! tror jagkör på det!

kalleR---> Ok, ska tänka på det till nästa gång! ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmmm...okka, hur ska jag göa för att det skas se snyggt ut...om jag tex vill uttrycka min kärlek för jazz(hoppas du blev smickrad nu! ;) ) hur ungefär skulle du gjort?

jefla dubbelpost!

Ehm, det blir ju svårt att namedroppa en massa, hä-hä, men du kan ju prata om kurvor och svängningar etc. som kan syfta på både den kvinnliga anatomin men även det fina ljudet av...

...jazz!

Tihi!

Be creative.

Bra val av musikområde, dessutom. Hehe.

Editation.

Sen kan du väl köra lite diverse grejor om vad denna "kvinna" just gett DIG, i form av känslor etc., även olika minnen. Kanske då ni låg och mös en lördagkväll, blablabla. Du fattar...

Redigerad av okka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ehm, det blir ju svårt att namedroppa en massa, hä-hä, men du kan ju prata om kurvor och svängningar etc. som kan syfta på både den kvinnliga anatomin men även det fina ljudet av...

...jazz!

Tihi!

Be creative.

Bra val av musikområde, dessutom. Hehe.

Editation.

Sen kan du väl köra lite diverse grejor om vad denna "kvinna" just gett DIG, i form av känslor etc., även olika minnen. Kanske då ni låg och mös en lördagkväll, blablabla. Du fattar...

Tag fattar! ;) tack för tipset!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor