Anathema Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Den nya tjockisen i GTA LCS ser ut som en blandning av Hilary/BigSmoke. Har ni märkt någon person som liknar någon i ett annat gta spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 (redigerad) Hört något rykte att Maria skulle kunna återfinnas i LCS. Sen skulle man också kunna hoppas på att Catalina Och Claude finns med nånstans...de ska ju vara i LC under denna tid som spelet utspelar sig i. Och han längst ner på cover ser definitivt ut som snubben nere på toan, Ray(?), möjligtvis Phil. Redigerad 20 september, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alec Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Hört något rykte att Maria skulle kunna återfinnas i LCS. Sen skulle man också kunna hoppas på att Catalina Och Claude finns med nånstans...de ska ju vara i LC under denna tid som spelet utspelar sig i. LCS utspelar ju sig före GTA3. I trailern till LCS har jag för mig att Maria snackar med en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 LCS utspelar ju sig före GTA3. I trailern till LCS har jag för mig att Maria snackar med en. Jag har hört att det utspelar sig 1998, och GTA3 utspelar sig efter milleniumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Den nya tjockisen i GTA LCS ser ut som en blandning av Hilary/BigSmoke. Har ni märkt någon person som liknar någon i ett annat gta spel? Det har du fan rätt i typ big smoke goes fag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Det har du fan rätt i typ big smoke goes fag... Det är bevisat att det inte är han. Det är nån som heter J'D O' Toole, bekräftat av R*. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 25 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Det är bevisat att det inte är han. Det är nån som heter J'D O' Toole, bekräftat av R*. Men alltså han är lik de. Jag mennade inte att de var samma pers Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 LCS utspelar ju sig före GTA3. I trailern till LCS har jag för mig att Maria snackar med en. Var inte gta3 70 o vc 80 o nu sa 90? men jag har förmig att lcs är på 80 talet, men huvud caractären liknar tommy en aning kanshe delar från honnom av beta versionen av tommy som i tidigt av bilderna på vc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 3 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 GTA 3 var nutid, VC 80-tal och SA 90-Tal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts