Crice Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Please forgive me master! :'( Tre halsdukar i enbart fastmaskor till på tisdag, och du skall förlåtelse bli given. Lille Kemal får ledigt resten av helgen... *antecknar* Ah, the infection of my mind is terrible, Sir. "IceCandy" är bra. Fast inte riktigt. Men mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 "IceCandy" är bra. Fast inte riktigt. Men mm. Inte ens jag tycker det Försöker komma på något bättre namn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Inte ens jag tycker det Försöker komma på något bättre namn.. Tsk, tsk. Jag är bara allmänt förvirrad, och dessutom inte särskilt pålitlig. Gemene man gör bäst i att ignorera mitt svammel, alternativt uppkalla sekter till min ära. Men detta är ju helt irrelevant och bara till för att tillfredsställa radbrytningsfetichister. okka, I know you like it... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Tsk, tsk. Jag är bara allmänt förvirrad, och dessutom inte särskilt pålitlig. Gemene man gör bäst i att ignorera mitt svammel, alternativt uppkalla sekter till min ära. Men detta är ju helt irrelevant och bara till för att tillfredsställa radbrytningsfetichister. okka, I know you like it... Som jag trodde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Cyper & Cyprez. Tjufft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Crice är coolt som fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Sniper är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Tycker Explosiv Anka låter tufft Fatta om en anka skulle komma gående och helt plötsligt explodera (ett litet smakprov av min konstiga humor ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 24 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Tycker Explosiv Anka låter tufft Fatta om en anka skulle komma gående och helt plötsligt explodera (ett litet smakprov av min konstiga humor ) Ja, och det smakprovet räcker resten av detta året Din humor påminner om min polares. Jag tycker Topp3 är ett snyggt namn, jag uttalar det topptre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Ja, och det smakprovet räcker resten av detta året Din humor påminner om min polares. Jag tycker Topp3 är ett snyggt namn, jag uttalar det topptre Mer konstig humor från mig kommer du och ni säkert få höra innan detta år är slut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Jag gillar Siana, för det låter som en tjej, typ... ... Åh, tack... Precis vad jag ville höra Fast jag har både ett gammalt nick och en gammal användare, som är 1337x3: Flugfarfar *Trumpeter spelar* Fan vad alla smörar för herr Crice då! Jag tänker fanimej inte smöra! *Slänger stickorna åt sidan och vänder ryggen till* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Fan vad alla smörar för herr Crice då! Jag tänker fanimej inte smöra! Tjugorna är slut nu, så jag förstår dig. Det var inte billigt, men att leda opinionsmätningar är väl värt kratrar i plånboken. Och därmed basta. "Flugfarfar" var ett fint nick. Lustigt nog finns det en person på min väns MSN-lista med samma namn. Lustigheterna hopar sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Skribb och Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Tjugorna är slut nu, så jag förstår dig. Det var inte billigt, men att leda opinionsmätningar är väl värt kratrar i plånboken. Och därmed basta. Okej "Flugfarfar" var ett fint nick. Lustigt nog finns det en person på min väns MSN-lista med samma namn. Lustigheterna hopar sig. ... Du tror inte att det kan vara jag? Flugfader@hotmail.com Har inte sett en enda en som har det nicket förutom jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Mika Pico skribb KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Crice eller KalleR helt klart.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Jag tycker Topp3 är ett snyggt namn, jag uttalar det topptre Ohh, danke. ^^ (Psst.. ska uttalas Toppe ) Jag diggar Karatemorfar. Både snubben och nicket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 25 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Ohh, danke. ^^ (Psst.. ska uttalas Toppe ) Jag diggar Karatemorfar. Både snubben och nicket. Men det vet jag väl, men det blev topptre från början liksom. Tycker det är snyggare ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Ohh, danke. ^^ (Psst.. ska uttalas Toppe ) Jag diggar Karatemorfar. Både snubben och nicket. Ah, först uttalade jag det Topptre, men nu säger jag Toppe... Har det med Tobbe att göra eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Har det med Tobbe att göra eller? Jeeeepp jepp. Karatemorfar som kom på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts