Mahalo Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 (redigerad) Pico måste jag säga är ett av det bästa namnen på den här sidan... då det är chilenskt slang för penis. Fast om du befinner dig i Spanien så betyder Pico, en joint. Och pito som på chilenskt slang betyder joint, är samtidigt spanskt slang för penis. Såna språkliga hinder kan leda till hemska missförstånd. Du kan väl tänka dig vilken reaktion jag fick, när jag frågade en kille jag nyss träffade på stranden ifall han hade kuk att sälja Teni pito huevon? [har du kuk, mannen?] Ha ho... det löste sig med ett gott skratt efteråt, som tur är... Redigerad 20 september, 2005 av Mahalo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Hmm. Haha lol menar quoten inte bilden Hrm.. Jaha Men du sa ju att du tänkte på Idol? Sedan är jag stolt över bilden iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Läspar du då eller? Asenkelt att säga 'simpa'. Nä, men låter bara så jobbigt på något vis..Hade man tagit bort Iet och lagt in någon annan skojig bokstav hade det blitt enklare att säga..typ Sampa, Sompa, Sumpa eller något.. Simpa låter lite som Simba föresten..hmm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Nä, men låter bara så jobbigt på något vis..Hade man tagit bort Iet och lagt in någon annan skojig bokstav hade det blitt enklare att säga..typ Sampa, Sompa, Sumpa eller något.. Simpa låter lite som Simba föresten..hmm Sompa kallar vi en i a-laget han heter soumanen, så jag kan inte kallas sompa . Aja, simba, hmm, har för mig att jag blev kallad det i typ trean eller något, bara för en dag, är inte säker men jag tror det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Mitt namn år ju tuffast... men annars är ju xPisc rätt coolt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Cortez ser väldigt bra ut i skriven form faktiskt. Kort och lätt. *Gråter över att ingen har nämnt mig* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Spankdogg är också grymt, smiska en hund på arslet. Sexy!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Spankdogg är också grymt, smiska en hund på arslet. Sexy!! Thank you, thank you, nu känns det bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Sompa kallar vi en i a-laget han heter soumanen, så jag kan inte kallas sompa . Aja, simba, hmm, har för mig att jag blev kallad det i typ trean eller något, bara för en dag, är inte säker men jag tror det. Ingen som kallar dig för sumpen el. svampen? Kallade en gammal simon-kompis för simpa/sumpen. Alexzander, jasså det tycker du.. Ditt namn är nästan tufft. Ta bort z så får du ett tufft namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Egget91 Jag kallas Egget och lärarna tror att mina polare mobbar mig när dom säjer Egget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Ingen som kallar dig för sumpen el. svampen? Kallade en gammal simon-kompis för simpa/sumpen. Alexzander, jasså det tycker du.. Ditt namn är nästan tufft. Ta bort z så får du ett tufft namn. Nej, det är bara Simpa som gäller för min och mina kompisars del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Tycker att Spankdogg e fett skönt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Jag gillar Siana, för det låter som en tjej, typ... Och så Crice. Det är något magiskt med det namnet, det är nästan helt perfekt... Och Tweak. Tänker på snowboarding när jag hör det... Jag gillar det...! Och Ebeeto. För att det är liksom... E.B och sen 2, liksom... Jag vet inte, men det är tufft! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Hrm.. Jaha Men du sa ju att du tänkte på Idol? Sedan är jag stolt över bilden iaf Ja jag tänkte på Idol för I lol ser ut som idol vid första ögonblicket,... Visst var stolt du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Pico måste jag säga är ett av det bästa namnen på den här sidan... då det är chilenskt slang för penis. Fast om du befinner dig i Spanien så betyder Pico, en joint. Och pito som på chilenskt slang betyder joint, är samtidigt spanskt slang för penis. Såna språkliga hinder kan leda till hemska missförstånd. Du kan väl tänka dig vilken reaktion jag fick, när jag frågade en kille jag nyss träffade på stranden ifall han hade kuk att sälja Teni pito huevon? [har du kuk, mannen?] Ha ho... det löste sig med ett gott skratt efteråt, som tur är... Skönt! Så du ligger alltså och röker gräs på en strand i Spanien just nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Och så Crice. Det är något magiskt med det namnet, det är nästan helt perfekt... There can only be one. Ah, mitt ego växer by the minute. Snart sprängs jag, antagligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Skönt! Så du ligger alltså och röker gräs på en strand i Spanien just nu? Herre Jupiter, nej. Så kul har vi inte. Lite dåligt formulerat kanske? Detta var flera år sen. För tillfället sitter jag i min bunker i västra Sverige, (drog, alkohol och tobaksfri) och försöker att skriva en sketen novell som jag började skriva i juli. 3 sidor av meningslöst skräp är det enda jag åstadkommit. Ye Gods, skrivkramp is a bitch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Mahalo och Crice låter så stora och mäktiga. Man börjar nästan be till dom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 (redigerad) Mahalo och Crice låter så stora och mäktiga. Man börjar nästan be till dom.. "Nästan" är en klar underdrift. Hela källaren är full av små etiopiska pojkar som virkar halsdukar åt mig och tillber min kraftfulla skepnad dag som natt. Du har inte nått ända fram, men en dag kan du bli rekryterad. Ja, sannerligen. "epix" är bra. "skribb" likaså. Och "okka". Har en förkärlek för namn skrivna endast med små bokstäver. Seckasay. Redigerad 23 september, 2005 av Crice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 "Nästan" är en klar underdrift. Hela källaren är full av små etiopiska pojkar som virkar halsdukar åt mig och tillber min kraftfulla skepnad dag som natt. Du har inte nått ända fram, men en dag kan du bli rekryterad. Ja, sannerligen. "epix" är bra. "skribb" likaså. Och "okka". Har en förkärlek för namn skrivna endast med små bokstäver. Seckasay. Please forgive me master! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts