Jump to content

Tuffaste namnet?

Tweak
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 135
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tack..

Moget uttalande från en mogen medlem :lol:.

Det är alltid så det är, så du säger att man inte får tycka att sitt egna namn är ballt?

Tack för personangreppet, det tar jag med en nypa salt :P

Personangrepp?

"Självupptagna idioter"

Sen har jag aldrig sagt att du inte får tycka det, men det är väl klart att alla har ett nickname de gillar på gtasajten, så alla gillar väl isf sina namn? Det kanske är mer intressant att se vad de gillar utöver det? :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Personangrepp?

"Självupptagna idioter"

Sen har jag aldrig sagt att du inte får tycka det, men det är väl klart att alla har ett nickname de gillar på gtasajten, så alla gillar väl isf sina namn? Det kanske är mer intressant att se vad de gillar utöver det? :rolleyes:

JApp du säger alltså att jag är en idiot i gruppen idioter då du säger att man är en självupptagen idiot då man gillar sitt eget namn.

Tycker att du ska skippa onödiga angrepp i fortsättningen.. Man kan ibland hålla det man tycker för sig själv :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

JApp du säger alltså att jag är en idiot i gruppen idioter då du säger att man är en självupptagen idiot då man gillar sitt eget namn.

Tycker att du ska skippa onödiga angrepp i fortsättningen.. Man kan ibland hålla det man tycker för sig själv :lol:

Jag tycker att DU ska ta en Treo och inte ta varenda jävla kommentar som en pik emot dig... Klassar du det där som personangrepp så måste du lämna in flertalet med anmälningar till polisen varje dag, såvida du inte har en jävligt lam omgivning :P

TKE mate, allt är inte på blodigt allvar... Men om du har valt nicknamet SlewME så är det väl ganska uppenbart att du gillar det?

@Benvit: I should have known...

:rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker att DU ska ta en Treo och inte ta varenda jävla kommentar som en pik emot dig... Klassar du det där som personangrepp så måste du lämna in flertalet med anmälningar till polisen varje dag, såvida du inte har en jävligt lam omgivning :D

TKE mate, allt är inte på blodigt allvar... Men om du har valt nicknamet SlewME så är det väl ganska uppenbart att du gillar det?

@Benvit: I should have known...

:rolleyes:

:lol:

Det där var kul skrivet. Klarar du inte av att få kritik? Måste du börja uttala dig om min vardag då och att jag anmäler folk hittan och dittan?

Nej, mina polare kallar inte mig idiot, vad finns det för anledning?

Möjligtvis att ni små springer och skriker det för att ni har lärt er ett nytt ord, men jag och mina polare gör inte det.

Ha det bra :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor