Benvit Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Såna här topics blir oftast fyllda av självupptagna idioter som nämner sina egna namn Gwaha, Gwaha! Gwahahaha! Självklart, man väljer ju inte ett fult namn heller.. Duh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Tack.. Moget uttalande från en mogen medlem . Det är alltid så det är, så du säger att man inte får tycka att sitt egna namn är ballt? Tack för personangreppet, det tar jag med en nypa salt Personangrepp? "Självupptagna idioter" Sen har jag aldrig sagt att du inte får tycka det, men det är väl klart att alla har ett nickname de gillar på gtasajten, så alla gillar väl isf sina namn? Det kanske är mer intressant att se vad de gillar utöver det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Personangrepp? "Självupptagna idioter" Sen har jag aldrig sagt att du inte får tycka det, men det är väl klart att alla har ett nickname de gillar på gtasajten, så alla gillar väl isf sina namn? Det kanske är mer intressant att se vad de gillar utöver det? JApp du säger alltså att jag är en idiot i gruppen idioter då du säger att man är en självupptagen idiot då man gillar sitt eget namn. Tycker att du ska skippa onödiga angrepp i fortsättningen.. Man kan ibland hålla det man tycker för sig själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Tack för att du skämtade om att mitt namn var snyggt, känns jävligt bra Nej jag tycker att Tweak är ett tufft namn. Jag skämtade inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Varför inte x_simpa_x ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 JApp du säger alltså att jag är en idiot i gruppen idioter då du säger att man är en självupptagen idiot då man gillar sitt eget namn. Tycker att du ska skippa onödiga angrepp i fortsättningen.. Man kan ibland hålla det man tycker för sig själv Jag tycker att DU ska ta en Treo och inte ta varenda jävla kommentar som en pik emot dig... Klassar du det där som personangrepp så måste du lämna in flertalet med anmälningar till polisen varje dag, såvida du inte har en jävligt lam omgivning TKE mate, allt är inte på blodigt allvar... Men om du har valt nicknamet SlewME så är det väl ganska uppenbart att du gillar det? @Benvit: I should have known... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 (redigerad) Weener edit: Får nog ta och lägga till några.. Hemulen (trevligt namn, även om medlemmen är utrotad.) Crice Benvit(Går ju att säga snabbt och enkelt så.. ) Redigerad 19 september, 2005 av IceCandy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Ebeeto, Crice eller Mademan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Varför inte x_simpa_x ? Segt.. Eks.. Simpa.. Ekssss.. Jobbigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Jag tycker att DU ska ta en Treo och inte ta varenda jävla kommentar som en pik emot dig... Klassar du det där som personangrepp så måste du lämna in flertalet med anmälningar till polisen varje dag, såvida du inte har en jävligt lam omgivning TKE mate, allt är inte på blodigt allvar... Men om du har valt nicknamet SlewME så är det väl ganska uppenbart att du gillar det? @Benvit: I should have known... Det där var kul skrivet. Klarar du inte av att få kritik? Måste du börja uttala dig om min vardag då och att jag anmäler folk hittan och dittan? Nej, mina polare kallar inte mig idiot, vad finns det för anledning? Möjligtvis att ni små springer och skriker det för att ni har lärt er ett nytt ord, men jag och mina polare gör inte det. Ha det bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Nja, svårt, men kom fram till att Crice var tuffast! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Segt.. Eks.. Simpa.. Ekssss.. Jobbigt.. Jag säger bara Simpa, X:en är där för att styla till det lite haha . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Crice, Panimala eller Sikorka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Jag säger bara Simpa, X:en är där för att styla till det lite haha . Ähum..Simpa är minst lika jobbigt att säga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Mjeh.. P-C.. Kort och coolt.. Right back at ya' Bullet Ace Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Jag måste nog säga Sikorka. Jag vet inte om det är pga bilden som namnet blir coolt. Men tufft e det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Ähum..Simpa är minst lika jobbigt att säga.. Läspar du då eller? Asenkelt att säga 'simpa'. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Asså lolz alla typ nemner meg. Hoho! Sannerligen! Mahalo är coolast, men det är ju bara för att jag är speciell och vet bakgrunden bakom nicket. Bwahaha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Panimala, Pico, skribb, Crice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Ähum..Simpa är minst lika jobbigt att säga.. Haha, stackars mina kompisar som måste säga det varje dag, och stackars mig som måste säga det varje gång jag presenterar mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts