Cyper Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 (redigerad) Jag har guld I allting I bilskolan. Mja, nästan allt. Förutom det där jä*vla Burn And Lap! Jag har fått 97% på det, och jag klarar det på ca 37-38 sekunder. Vad gör jag för fel?! EDIT: Har klarat det! Redigerad 20 september, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jawa Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Du kör för långsamt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 (redigerad) Hade samma problem tills jag kom på att det går snabbare om man släpper gasen när man nyper till handbromsen sedan när den börjat sladda så håller man bara svängen ingen gas och ingen broms tills bilen vänt då gasar man fullt igen tjänade 1 sekund på det mot att gasafullt direkt efter att man släppt bromsen och liksom spann igenom kurvan Nu får du berätta för mig hur man klarar Weelie weave där klarar jag bara 99% Nä du behöver inte berätta klarade det just jipiiiiii jag har en hotknife Redigerad 19 september, 2005 av Diver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Ja har också problem med bla Burn and Lap men ja fattade inte din beskrivning riktigt vadå nypa till gasen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Ja har också problem med bla Burn and Lap men ja fattade inte din beskrivning riktigt vadå nypa till gasen? Bromsa i svängarna sen köra på allt vad man kan efter antar jag, så gjorde jag när jag klarade det åtminstone. Tycker inte hotknife är något speciellt, bara liten och seg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Ja har också problem med bla Burn and Lap men ja fattade inte din beskrivning riktigt vadå nypa till gasen? Förstår att det blir obegripligt när man inte läser ordentligt det står nypa till bromsen och med det menas att man tvärnitar med en liten tryckning på handbromsen (alltså spaceknappen) sedan medans bilen sladdar runt så skall man varken hålla gas eller broms utan bara styrningen När bilen sedan vänt 180 grader so gasar man fullt igen gör man så på alla svängarna så tjänar man en sekund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Jag har guld I allting I bilskolan. Mja, nästan allt. Förutom det där jä*vla Burn And Lap! Jag har fått 97% på det, och jag klarar det på ca 37-38 sekunder. Vad gör jag för fel?! Under 35 sekunder tror jag att du ska fixa för guld, en bra svängteknik är att hålla in handbromsen tills du nästan gjort 180 grader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 20 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 (redigerad) Har klarat det nu! Tog mig 2 timmar. Man ska klara det på 36 sekunder. Förlåt att jag inte sökte på denna tråd, innan jag gjorde den. Då man startar Burn And Lap, håll inne handbromsen, och håll inne gasen. Sedan, pausa, och starta det fort igen, då får tiden lite ''fnatt'' och jag vann 2 sekunder I går. Vet inte om detta funkar på PC eller Xbox, har det på ps2. Edit: Är MYCKET nöjd nu. Har guld på alla skolor! Redigerad 20 september, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 MYCKET nöjd nu. Har guld på alla skolor! Jag med Hotknife är ju så grym Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 24 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Jag med Hotknife är ju så grym Glömde bort. Har inte gult I båtskolan. Fast det är endå den jag minst bryr mig om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts