Visa Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 Jag har under många år spelat GTA1 2 och 3, igår köpte jag Vice City! Skitkul men jag har Klarat Riot och när man ska döda Gonzales eller vad han nu heter.. men nu går jag till snubben på skeppet och han ger mig ett uppdrag, jag ska möta en kille på ett ställe, det gör jag sen springer han iväg och det står att man ska ta fast honom för att han har ett chip eller nåt. men det kommer direkt 2 vakter eller nåt i blå dräkter...dom skjuter mig på direkten... VAD SKA JAG GÖRA? nån som har tips?? Har försökt 495045 Gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiiiim Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 spring efter snubben...Han tar en hoj, men det är bara att köra på han med en bil... Sen så blir man jagad av pålisen..då är det bara att köra till den rosa pricken på kartan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 18 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 tack...då e de ju bara å springa förbi gubbarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiiiim Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 jepp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 18 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 Klarade de nu Tusen Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiiiim Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 varsegod säg bara till om du behöver hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts