Moomin Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Har nu påbörjat ett litet projekt. The Chronicle Of Reckless City har jag döpt projektet till och det handlar som i trailern om en pojke som föds på gatan i Reckless City, hans mor dödas och nu 20 år senare så kommer han tillbaka till Reckless City för att hämnas. Jag har aldrig försökt mig på något sånt här tidigare men har ganska goda kunskaper i videoredigering och sånt. Jag har iaf gjort en trailer som ni kan ladda ner. Det här är mitt första inlägg på GTAsajtens forum så jag tyckte det kunde passa bra =) Vad tycker ni, ska jag fortsätta med det här? är det någon som skulle glädjas av en sån här film ? TCORL Trailer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Hmm...TAnkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moomin Skrivet 19 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Oj vilken supermiss jag har gjort, det ska självklart inte stå TCORL utan TCORC eftersom den heter The Chronicle of Reckless City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Ja, jag tänkte på det Tankar nu.. Välkommen hit btw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 'hur tankar man? när jag trycker på länken så kommer winamp upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moomin Skrivet 19 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 (redigerad) Tweak: tack så mycket =) qouad_Gta: Tryck med höger musknapp på länken sen "spara mål som" sen väljer du vart du ska spara den =) Redigerad 19 september, 2005 av Moomin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Ok tack, ioförsig spara länk som men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MarkusE Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 HEHE! Trailern var mycket bra! Längtar as mycket på filmen! Vad är det för program du redigerar med? Och kan du någon länk där man kan ladda ner det programmet i så fall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moomin Skrivet 19 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Programmet jag använder heter Adobe Premiere och jag antar att det går att ladda hem ett demo från deras sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Trailern var nice. (= Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Ass Härlig musik och handlig!!!!!! väntar redan på den. lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Längtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Klockren! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 (redigerad) Din story låter lik SA:s Hur hade du tänkt bygga upp det i San Andreas btw. Redigerad 22 september, 2005 av leftbehind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
biafra_92 Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 (redigerad) Programmet jag använder heter Adobe Premiere och jag antar att det går att ladda hem ett demo från deras sida BTW...Du kan användaFRAPS Redigerad 22 september, 2005 av biafra_92 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RanDo0m Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 BTW...Du kan användaFRAPS FRAPS spelar man in filmklipp med, det han frågde efter var vad han REDIGERAR med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Om hans morsa blev mördad, varfär väntade han 20 år inann han kom tillbaka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MarkusE Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Han var väll för liten innan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moomin Skrivet 24 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 (redigerad) Leftbehind: Hur menar du? Hur jag ska kunna få alla i filmen att göra som jag vill? Och varför han väntade i 20 år, det finns en historia bakom det med och den står redan i manuset, så det är bara vänta och se Edit: Istället för att göra en hel film, vore det inte bättre att göra den som en serie? Manuset blir likadant men om man delar upp den i kanske 4 delar? Va tycker ni? Redigerad 24 september, 2005 av Moomin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Hörrö, fixa länken. Jag kan inte tanka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts