Jump to content

Vad är det roligaste reg. numret

Addepladde
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 140
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Den kostar inte så mycket....

Orginal skylten är: XGR424

Ferrari F430 F1

Pris: 1 450 000 kr.

Motor: V8, 4 308 cm3, 490 hk vid 8 500 v/min, 465 Nm vid 5 250 v/min.

Längd/bredd/höjd: 451/192/121 cm.

Vikt: 1 450 kg.

Acceleration: 0–100 km/tim på 4,0 s.

Toppfart: Över 315 km/tim.

Förbrukning: 1,83 l/mil.

Helt OK bil :huh:

BOT

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På väg hem idag såg jag en som klistrat på en papperslapp där registreringsplåten skulle sitta, och han hade faktiskt skrivit ett registeringsnummer på lappen. Får se om polisen låter sig luras. :huh:

Tror du han försökte lura polisen, eller satte dit en papperslap eftersom han tänkte "bättre än ingenting" då han tappat sin riktiga skylt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den kallaste reg skylt jag sett sitter på en Ferrari som ägs av en kille i Malmö. Har har reg nummer "42"

Vad siffrorna står för kan man bara spekulera i...

Jag tror antingen bilen kostar 4,2 mille, han fick den när han fyllde just "42" eller han har 42 mille?!

42 svaret på frågan om Livet, Universum och Allting!! :huh:

--

Läser ingen "Liftarens Guide Till Galaxen" här? :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den kallaste reg skylt jag sett sitter på en Ferrari som ägs av en kille i Malmö. Har har reg nummer "42"

Vad siffrorna står för kan man bara spekulera i...

Jag tror antingen bilen kostar 4,2 mille, han fick den när han fyllde just "42" eller han har 42 mille?!

Eller så har han läst liftaren... :huh:

eidt...har också läst DEM..

såg "CUM" idag...

Redigerad av chiligr
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förklara då vad han menar med att, "att 42 förklarar allt"?! :huh::)

Det är lite svårt att förklara.. :shifty:

Men detta kan nu hjälpa dig, Läs recensionera!

http://susning.nu/Bok/Liftarens_guide_till_galaxen

Dessutom fås svaret på "meningen med livet, universum och allting". Ett ganska förvånande men självklart svar på frågan är förstås 42. Ser du inte det logiska i det? Läs boken.... då ser du det! //glyxer

glyxer: Nej, man får svaret på FRÅGAN om Livet, Universum och Allting. Vad frågan är får man aldrig reda på, eftersom datorn som skulle räkna ut det olyckligtvis sprängdes fem minuter innan beräkningen skulle slutföras. Dessutom buggade programmet sönder då människorna kom in i bilden.

--Ontopic

Tror jag såg "COP" idag.. Är ej säker..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror du han försökte lura polisen, eller satte dit en papperslap eftersom han tänkte "bättre än ingenting" då han tappat sin riktiga skylt?

Alltid lika godtrogen om människor. Han skulle lika gärna kunna ha snott bilen och rivit bort plåten, och satt dit en lapp med sin gamla bil registeringsnummer som han skrotat, och sen när frågar honom så säger han att han tappat sin registeringsskylt och därför är det en papperslapp. På den stulna bilen.

You get my point?

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltid lika godtrogen om människor. Han skulle lika gärna kunna ha snott bilen och rivit bort plåten, och satt dit en lapp med sin gamla bil registeringsnummer som han skrotat, och sen när frågar honom så säger han att han tappat sin registeringsskylt och därför är det en papperslapp. På den stulna bilen.

You get my point?

Vem vill sno en lika dan bil med exakt samma årsmodell och färg som den man har?

Hade han en papperslapp både fram och bak, eller bara på ena?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vem vill sno en lika dan bil med exakt samma årsmodell och färg som den man har?

Hade han en papperslapp både fram och bak, eller bara på ena?

Nej, men den lär ju inte haft samma årsmodell eller färg, han hoppas väl på att polisen inte kollar papper. Jag såg bara på baksidan, kollade inte på framsidan, jag är ingen polis heller.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

You get my point?

Men seriöst, som KalleR sade om han snor en bil och sätter dit sin regskylt så måste det vara samma modell samma färg, osv.

Har han en gammal skrutten SAAB, och snor en skitsnygg Volvo, och sätter dit sin gamla regskylt så är det inte svårt o kolla om den är stulen eller inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor