Addepladde Skrivet 24 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Såg SOL och BYE på vägen från hockeymatchen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 På väg hem idag såg jag en som klistrat på en papperslapp där registreringsplåten skulle sitta, och han hade faktiskt skrivit ett registeringsnummer på lappen. Får se om polisen låter sig luras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 24 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 På väg hem idag såg jag en som klistrat på en papperslapp där registreringsplåten skulle sitta, och han hade faktiskt skrivit ett registeringsnummer på lappen. Får se om polisen låter sig luras. Såg det på en bil på statoil för några månader sedan, han hade skrivit abc 123 med små bökstäver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Den kallaste reg skylt jag sett sitter på en Ferrari som ägs av en kille i Malmö. Har har reg nummer "42" Vad siffrorna står för kan man bara spekulera i... Jag tror antingen bilen kostar 4,2 mille, han fick den när han fyllde just "42" eller han har 42 mille?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Den kostar inte så mycket.... Orginal skylten är: XGR424 Ferrari F430 F1 Pris: 1 450 000 kr. Motor: V8, 4 308 cm3, 490 hk vid 8 500 v/min, 465 Nm vid 5 250 v/min. Längd/bredd/höjd: 451/192/121 cm. Vikt: 1 450 kg. Acceleration: 0–100 km/tim på 4,0 s. Toppfart: Över 315 km/tim. Förbrukning: 1,83 l/mil. Helt OK bil BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 (redigerad) [O][T]: menar du att orginal skylten skulle vara XGR424?! Hur vet du det??? Eller menar du en annan bil?! Han kanske var dum och blev lurad att köpa den för 4,2? Redigerad 24 september, 2005 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 På väg hem idag såg jag en som klistrat på en papperslapp där registreringsplåten skulle sitta, och han hade faktiskt skrivit ett registeringsnummer på lappen. Får se om polisen låter sig luras. Tror du han försökte lura polisen, eller satte dit en papperslap eftersom han tänkte "bättre än ingenting" då han tappat sin riktiga skylt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Den kallaste reg skylt jag sett sitter på en Ferrari som ägs av en kille i Malmö. Har har reg nummer "42" Vad siffrorna står för kan man bara spekulera i... Jag tror antingen bilen kostar 4,2 mille, han fick den när han fyllde just "42" eller han har 42 mille?! 42 svaret på frågan om Livet, Universum och Allting!! -- Läser ingen "Liftarens Guide Till Galaxen" här? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 42 svaret på frågan om Livet, Universum och Allting!! -- Läser ingen "Liftarens Guide Till Galaxen" här? :'( 42 är svaret på vaddå?! Nej, men jag har funderat på det nu när filmen har kommit. Det verkar ju vara en stor grej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Såg faktiskt "FAG" på en bil parkerad utanför ÖB i Visby. Stackars sate. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 42 svaret på frågan om Livet, Universum och Allting!! -- Läser ingen "Liftarens Guide Till Galaxen" här? :'( JAG HAR LÄST DEN!! Jag jag jag! Verkar jag intelligent nu? Såg LOL idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 (redigerad) JAG HAR LÄST DEN!! Jag jag jag! Verkar jag intelligent nu? Såg LOL idag Förklara då vad han menar med att, "att 42 förklarar allt"?! Redigerad 24 september, 2005 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 (redigerad) Den kallaste reg skylt jag sett sitter på en Ferrari som ägs av en kille i Malmö. Har har reg nummer "42" Vad siffrorna står för kan man bara spekulera i... Jag tror antingen bilen kostar 4,2 mille, han fick den när han fyllde just "42" eller han har 42 mille?! Eller så har han läst liftaren... eidt...har också läst DEM.. såg "CUM" idag... Redigerad 24 september, 2005 av chiligr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Har sett OMG 707 då fick jag ett sånt där fniss anfall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Förklara då vad han menar med att, "att 42 förklarar allt"?! Det är lite svårt att förklara.. Men detta kan nu hjälpa dig, Läs recensionera! http://susning.nu/Bok/Liftarens_guide_till_galaxen Dessutom fås svaret på "meningen med livet, universum och allting". Ett ganska förvånande men självklart svar på frågan är förstås 42. Ser du inte det logiska i det? Läs boken.... då ser du det! //glyxer glyxer: Nej, man får svaret på FRÅGAN om Livet, Universum och Allting. Vad frågan är får man aldrig reda på, eftersom datorn som skulle räkna ut det olyckligtvis sprängdes fem minuter innan beräkningen skulle slutföras. Dessutom buggade programmet sönder då människorna kom in i bilden. --Ontopic Tror jag såg "COP" idag.. Är ej säker.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 (redigerad) Redigerad 25 september, 2009 av [B][O][T] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 (redigerad) Tror du han försökte lura polisen, eller satte dit en papperslap eftersom han tänkte "bättre än ingenting" då han tappat sin riktiga skylt? Alltid lika godtrogen om människor. Han skulle lika gärna kunna ha snott bilen och rivit bort plåten, och satt dit en lapp med sin gamla bil registeringsnummer som han skrotat, och sen när frågar honom så säger han att han tappat sin registeringsskylt och därför är det en papperslapp. På den stulna bilen. You get my point? Redigerad 24 september, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Alltid lika godtrogen om människor. Han skulle lika gärna kunna ha snott bilen och rivit bort plåten, och satt dit en lapp med sin gamla bil registeringsnummer som han skrotat, och sen när frågar honom så säger han att han tappat sin registeringsskylt och därför är det en papperslapp. På den stulna bilen. You get my point? Vem vill sno en lika dan bil med exakt samma årsmodell och färg som den man har? Hade han en papperslapp både fram och bak, eller bara på ena? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Vem vill sno en lika dan bil med exakt samma årsmodell och färg som den man har? Hade han en papperslapp både fram och bak, eller bara på ena? Nej, men den lär ju inte haft samma årsmodell eller färg, han hoppas väl på att polisen inte kollar papper. Jag såg bara på baksidan, kollade inte på framsidan, jag är ingen polis heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Alltid lika godtrogen om människor. Han skulle lika gärna kunna ha snott bilen och rivit bort plåten, och satt dit en lapp med sin gamla bil registeringsnummer som han skrotat, och sen när frågar honom så säger han att han tappat sin registeringsskylt och därför är det en papperslapp. På den stulna bilen. You get my point? Men seriöst, som KalleR sade om han snor en bil och sätter dit sin regskylt så måste det vara samma modell samma färg, osv. Har han en gammal skrutten SAAB, och snor en skitsnygg Volvo, och sätter dit sin gamla regskylt så är det inte svårt o kolla om den är stulen eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts