gurfi Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Många förkortningar som lol, ftw, wtf m.m. farsan hade en bil där det stod ruz 801. sen hittade jag en bil med ruz 800. han har också kommit undan med att lapp-lisor skriver rus (hans är ruz) 801. då slipper man ju betala. det har hänt 2 ggr. sen har jag sett 3 bilar som stod brevid varandra där det stod mor *** och *** far *** i årdning. det va säkert uppgjort men snyggt ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 PKS 606 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 [O][T],Sep 19 2005, 21:39] Följande kombinationer tillverkas EJ: GAY bla bla bla Jag vet att jag sett gay så det där är fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Alla registreringsskyltar slumgenereras och kan därför få vad som helst.. Man började från A och har vandrat till G? Dvs nu kan man bli tilldelad GHJ 127.. Eller vi måste vara längre fram, men fråga mig inte vart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Såg GTA för någon dag sedan (GTA 706 om jag kommer ihåg rätt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Alla registreringsskyltar slumgenereras och kan därför få vad som helst.. Man började från A och har vandrat till G? Dvs nu kan man bli tilldelad GHJ 127.. Eller vi måste vara längre fram, men fråga mig inte vart. Mitt börjar på T... Har inte sett några roliga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Mitt börjar på T... Har inte sett några roliga... Jupps, U, T, där nånstans är vi nu har jag för mig... Hehe om BOT's lista stämmer, är I_Lol lite ägd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Fordonsuppgifter kan ej hämtas: Det registreringsnummer som du angivit finns inte i vägtrafikregistret. Kontrollera numret och försök igen. Felkod (5208). Vad kan man kolla sånt? JAg googlade men fick inte framm något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Om jag har räknat rätt så finns det 12020000 olika regesterings-nummer-kombinationer. T ex OIB757, HDU846, MOL536 m.m. I beräkningen har jag tagit bort dom som man engligt [O][T] inte kan ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Har för mig jag sätt BIL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 2FST4U är ganska tufft Är det inte en dodge viper som har denna skylt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Jupps, U, T, där nånstans är vi nu har jag för mig... Hehe om BOT's lista stämmer, är I_Lol lite ägd... Kan tillägga att jag har haft bilen i >3 år, så vi borde väl vara på W eller X nu... PS. Varför skriver alla sett med ä? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Är det inte en dodge viper som har denna skylt. Regnr: HMW714 (2FST4U) Färg: SVART Fabrikat: VOLKSWAGEN GOLF 1.6 Årsmodell: 1998 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Regnr: HMW714 (2FST4U) Färg: SVART Fabrikat: VOLKSWAGEN GOLF 1.6 Årsmodell: 1998 Hur/var får man veta sånt? Jag har googlat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 . https://secure1.ore.vv.se/fordonsfraga/Fordon_11.asp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 TIK röd gammal Ford Taunus FOT vinröd Saab 900 Turbo DIF mörkblå Chevrolet Camaro KLO Buss VIT svart BMW 328 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Skrev in min bil. Och vad stog på ägare: 5 Bara mamma som ägt den. Den var först en bingolottovinst som inte löstes in. Då köpte vi den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 (redigerad) Skrev in min bil. Och vad stog på ägare: 5 Bara mamma som ägt den. Den var först en bingolottovinst som inte löstes in. Då köpte vi den Skicka ett fax och få reda på alla ägarna. tänk på att företag står också med som ägare, altså först ägde bingolotto den, sen nån bilfrima å så. Redigerad 20 september, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 När jag skriver in våran reg-plåt står det: Sök på registreringsnummer Fordonsuppgifter kan ej hämtas: Du har angivit en personlig skyltbeteckning som inte är knuten till något fordon i dagsläget. Felkod (5081). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 (redigerad) När jag skriver in våran reg-plåt står det: Sök på registreringsnummer Fordonsuppgifter kan ej hämtas: Du har angivit en personlig skyltbeteckning som inte är knuten till något fordon i dagsläget. Felkod (5081). Då är det ju så också men om du vill ha ett hett tips så visas det i exemplet brevid att man ej ska ha mellanslag mellan bokstäver och siffror Redigerad 20 september, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts