tobias117 Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Kan någon hjälpa mig med uppdraget Freefall när man ska köra efter ett jetplan med Dodon..Det går inte för jetplanet e så j***a snabbt!! Jag lägger upp min sparfil så kan någon god själ fixa uppdraget åt mig..GTASAsf1.b Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 1: Spoliervarna 2: Sök 3: Testa klara något uppdrag i spelet själv?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Kan någon hjälpa mig med uppdraget Freefall när man ska köra efter ett jetplan med Dodon..Det går inte för jetplanet e så j***a snabbt!! Jag lägger upp min sparfil så kan någon god själ fixa uppdraget åt mig.. Kan du inte klara det själv för fan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Du måste vända innan det hunnit förbi dig. Sen är det en baggis, ditt farmorsplan flyger ju mycket snabbare. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts