chiligr Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Asså, är det inte lika bra att ha en tråd för ändamålet..man får ju ändå reda på vilken som är bäst samt sämst! sorry om detta posats förut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Utan tvekan snyggast.se, de jävlarna stöder ju för fan spridningen av barnporr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Opium.se och Exet.nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Lunar suger hängpung Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Vote: Helt klart snyggast.se, för hela grejen är ju som gjord för nätpedofiler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Hur kan man tycka PA är dåligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Jag kan väl inte påstå att någon av sidorna är de sämsta som finns, de slår inte www.skola.ale.se <-- Min skolsida Men min röst klickade till lite fint på snyggast.se Lunarstorm är jag inne på ibland, men då bara för att kunna hålla kontakt med såna jag annars inte ser... *Bryter nacken av alla som påstår att opium.se är dåligt* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 (redigerad) Satt och hade tråkigt och snickrade därför ihop en hemsida som enligt mig är dålig.. Testa dig själv.. Skriv gärna hur många du fick rätt på tetset. http://www.beffo.mine.nu/fjortisnet Den kan bara ses bra i IE. Redigerad 20 september, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 (redigerad) Den kan bara ses bra i IE. En sida för eftersträvare? HA! Redigerad 20 september, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Satt och hade tråkigt och snickrade därför ihop en hemsida som enligt mig är dålig.. Testa dig själv.. Skriv gärna hur många du fick rätt på tetset. http://www.beffo.mine.nu/fjortisnet Den kan bara ses bra i IE. "5 rätt = På fel väg, du bör försöka byta umgänge. 7 rätt = Du är en fjortis. Sluta medans du kan. 9 rätt = Fjortis, Fjortis och yttligare fjortis.. Nöjd med ditt liv nu? 12 rätt = Du är en fullbordad fjortis med alla problem som går att ha. Ta kontakt med skolan kurator eller med dina föräldrar." Bah... jag är ju en fjortis vad jag än gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 (redigerad) "5 rätt = På fel väg, du bör försöka byta umgänge. 7 rätt = Du är en fjortis. Sluta medans du kan. 9 rätt = Fjortis, Fjortis och yttligare fjortis.. Nöjd med ditt liv nu? 12 rätt = Du är en fullbordad fjortis med alla problem som går att ha. Ta kontakt med skolan kurator eller med dina föräldrar." Bah... jag är ju en fjortis vad jag än gör. Va?, nej allså det är inget utveklat system utan bara ett simpelt textsystem .. Då får räkna ihop själv hur många rätt du fick @KalleR, Kanon Redigerad 20 september, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Den kan bara ses bra i IE. För mig funkar den lika bra i ff Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Va?, nej allså det är inget utveklat system utan bara ett simpelt textsystem .. Då får räkna ihop själv hur många rätt du fick @KalleR, Kanon Vad jag menar är att alla resultat är negativa. Det finns inget "du är inte det minsta fjortisfri". Förvisso är vi väl alla lite fjortisaktiga. Djupt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 (redigerad) Vad jag menar är att alla resultat är negativa. Det finns inget "du är inte det minsta fjortisfri". Förvisso är vi väl alla lite fjortisaktiga. Djupt. Ja, ska svaren vara positiva? Det finns inget positivt med att vara fjortis eller? Är jag fel ute Redigerad 20 september, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Nullvote... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Satt och hade tråkigt och snickrade därför ihop en hemsida som enligt mig är dålig.. Testa dig själv.. Skriv gärna hur många du fick rätt på tetset. http://www.beffo.mine.nu/fjortisnet Den kan bara ses bra i IE. Woohoo, jag är ingen 14is. Men vänta... Det visste jag ju redan innan. Hm... Happ, det här testet gav mig ingen info. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Ja, ska svaren vara positiva? Det finns inget positivt med att vara fjortis eller? Är jag fel ute Ehm, är det ett test för fjortisar eller ett test för vem som helst genom vilket man kan se om man är en fjortis? För jag menar, det "bästa" resultatet man kan få säger ju att man är "på fel väg", och inget resultat säger att man helt saknar fjortistendenser. Jag kanske är helt vilse i pannkakan... Förresten, angående " 2. Du klär dig utmanande eller envisas med att alltid köpa de dyraste kläderna för att vara "hippie". (Tjejer)", så blir jag lite konfunderad. Menar du inte "hipp"? Tror inte att det är särskilt många kvinnliga fjortisar som försöker eftersträva en hippie-image i dagens samhälle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Ehm, är det ett test för fjortisar eller ett test för vem som helst genom vilket man kan se om man är en fjortis? För jag menar, det "bästa" resultatet man kan få säger ju att man är "på fel väg", och inget resultat säger att man helt saknar fjortistendenser. Jag kanske är helt vilse i pannkakan... Förresten, angående " 2. Du klär dig utmanande eller envisas med att alltid köpa de dyraste kläderna för att vara "hippie". (Tjejer)", så blir jag lite konfunderad. Menar du inte "hipp"? Tror inte att det är särskilt många kvinnliga fjortisar som försöker eftersträva en hippie-image i dagens samhälle. Haha, nej men om man är under 5 så får man räkna ut att man inte är fjortis då 5 rätt = riskzonen. Sedan att det där om hippie är jag inte så med i, inget uttryck som jag använder så jag får ta och ändra det imorgon då jag ska göra ett script som rättar och räknar ut resultatet själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Mateu verkar ju iaf tycka att denna sajt är sämst. Kolla på hans intressen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Mateu verkar ju iaf tycka att denna sajt är sämst. Kolla på hans intressen. Gwaha! Ja han är sannerligen patetisk.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts