Jump to content

Vilken är de sämsta sajten?

Mateu
 Share

Vilken är de sämsta sajten? och varför?  

84 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 44
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag kan väl inte påstå att någon av sidorna är de sämsta som finns, de slår inte www.skola.ale.se <-- Min skolsida ;)

Men min röst klickade till lite fint på snyggast.se

Lunarstorm är jag inne på ibland, men då bara för att kunna hålla kontakt med såna jag annars inte ser...

*Bryter nacken av alla som påstår att opium.se är dåligt*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Satt och hade tråkigt och snickrade därför ihop en hemsida som enligt mig är dålig..

Testa dig själv.. Skriv gärna hur många du fick rätt på tetset.

http://www.beffo.mine.nu/fjortisnet

Den kan bara ses bra i IE. ;)

"5 rätt = På fel väg, du bör försöka byta umgänge.

7 rätt = Du är en fjortis. Sluta medans du kan.

9 rätt = Fjortis, Fjortis och yttligare fjortis.. Nöjd med ditt liv nu?

12 rätt = Du är en fullbordad fjortis med alla problem som går att ha. Ta kontakt med skolan kurator eller med dina föräldrar."

Bah... jag är ju en fjortis vad jag än gör.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"5 rätt = På fel väg, du bör försöka byta umgänge.

7 rätt = Du är en fjortis. Sluta medans du kan.

9 rätt = Fjortis, Fjortis och yttligare fjortis.. Nöjd med ditt liv nu?

12 rätt = Du är en fullbordad fjortis med alla problem som går att ha. Ta kontakt med skolan kurator eller med dina föräldrar."

Bah... jag är ju en fjortis vad jag än gör.

Va?, nej allså det är inget utveklat system utan bara ett simpelt textsystem :D..

Då får räkna ihop själv hur många rätt du fick :wub:

@KalleR,

Kanon ;)

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Va?, nej allså det är inget utveklat system utan bara ett simpelt textsystem :wub:..

Då får räkna ihop själv hur många rätt du fick ^_^

@KalleR,

Kanon :D

Vad jag menar är att alla resultat är negativa. Det finns inget "du är inte det minsta fjortisfri". ;)

Förvisso är vi väl alla lite fjortisaktiga. Djupt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Satt och hade tråkigt och snickrade därför ihop en hemsida som enligt mig är dålig..

Testa dig själv.. Skriv gärna hur många du fick rätt på tetset.

http://www.beffo.mine.nu/fjortisnet

Den kan bara ses bra i IE. ;)

Woohoo, jag är ingen 14is. Men vänta...

Det visste jag ju redan innan. Hm... Happ, det här testet gav mig ingen info.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, ska svaren vara positiva? Det finns inget positivt med att vara fjortis eller? Är jag fel ute -_-

Ehm, är det ett test för fjortisar eller ett test för vem som helst genom vilket man kan se om man är en fjortis? För jag menar, det "bästa" resultatet man kan få säger ju att man är "på fel väg", och inget resultat säger att man helt saknar fjortistendenser. Jag kanske är helt vilse i pannkakan...

Förresten, angående " 2. Du klär dig utmanande eller envisas med att alltid köpa de dyraste kläderna för att vara "hippie". (Tjejer)", så blir jag lite konfunderad. Menar du inte "hipp"? Tror inte att det är särskilt många kvinnliga fjortisar som försöker eftersträva en hippie-image i dagens samhälle. :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ehm, är det ett test för fjortisar eller ett test för vem som helst genom vilket man kan se om man är en fjortis? För jag menar, det "bästa" resultatet man kan få säger ju att man är "på fel väg", och inget resultat säger att man helt saknar fjortistendenser. Jag kanske är helt vilse i pannkakan...

Förresten, angående " 2. Du klär dig utmanande eller envisas med att alltid köpa de dyraste kläderna för att vara "hippie". (Tjejer)", så blir jag lite konfunderad. Menar du inte "hipp"? Tror inte att det är särskilt många kvinnliga fjortisar som försöker eftersträva en hippie-image i dagens samhälle. :huh:

Haha, nej men om man är under 5 så får man räkna ut att man inte är fjortis då 5 rätt = riskzonen.

Sedan att det där om hippie är jag inte så med i, inget uttryck som jag använder så jag får ta och ändra det imorgon då jag ska göra ett script som rättar och räknar ut resultatet själv -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor