chiligr Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Praoat på världens största stålgrundare: www.sandvik.com Från Sandviken kommer det ifrån. Praoat på: Konsum. Hehe, fick sortera pantflaskor och sån't. Praoat på: Sandvik - Glas och band avdelning. Praoat på: Sandvik - Rörvärmedelning, och Astroligiska ämnen (Eller något.) Praoade du i sandviken då? Har många vänner och en del släkt där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Praoade du i sandviken då? Har många vänner och en del släkt där. Japp, jaså du. Får man fråga vart dom bor? Och namnen på dina kompisar? Ifall man känner igen några? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Komm nyss hem från min prao , Praoar på ett Reppo-Montage i Trelleborg, Ska praoa där tills på Fredag, Det bästa med min prao platts är att en kopp kaffe bara kostar 1 krona , har typ köpt kaffe för 10 idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Praoade förra veckan på Höglandssjukhuset. Jag fick åka sparkcykel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 19 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Hehe, nädå. Gillar fysik och sån't bara. Hmm, sökte till Göranssonska (Sandvikskolan.) Men misslyckades med runt 50 poäng HEHE! Så, Barn&Fritid fick det bli. Men man kan alltid ragga upp med MVG på fysik&teknik. Hmm, jag förstår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 .jag fick "sparken" från en praoplats en gång dom var så dumma att dom frågade om jag ville göra något.. ärlig som jag är så svarade jag självklart nej och då var det kört.. hehe.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tydligen Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Ett tips om du praoarpå en förskola... Tyck om barn! Det gör inte jag.. det var hemst Haha jag vet hur det känns ^^ 3 veckor på ett dagis i 1an. Fy sjutton asså. Visst de va kul men ibland ville man stoppa en tampong i hjärnan på ungarna! Men ja ha praktiserat på Röda Korset, Kapahll (stavning?), Aveny Sko, Folkparken i Skellefteå. Typ alla ställen. Roligast va Folkparken för de va under melodifestivalen å ja hörde alla artister då dom repade, träffade Markoolio, Brolle Jr & Roger Pontare Dom repade nämligen på Folkparken. Den praktiken var under 7 veckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 (redigerad) Japp, jaså du. Får man fråga vart dom bor? Och namnen på dina kompisar? Ifall man känner igen några? Tjaa, så många vänner vart det inte...men Ida och anna larsson...deras morsa heter helena och hon e lärare på nån skola, de bor precis vid sandvik nästan.....hehe! Sen har min syrra några polare...typ Lisa nånting! min faster bor där med hennes man också! Redigerad 19 september, 2005 av chiligr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Ska nog praoa hos min bror. Gå upp typ tre för att åka lastbil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Tjaa, så många vänner vart det inte...men Ida och anna larsson...deras morsa heter helena och hon e lärare på nån skola, de bor precis vid sandvik nästan.....hehe! Sen har min syrra några polare...typ Lisa nånting! min faster bor där med hennes man också! No recall, hehe. Med 'precis vid Sandvik', liksom. Sandvik är ungefär lika stort som halva Sandviken. Hahaha. Fast Sandvik ligger på 'utkanten' av Sandviken. Och sen lärare på någon skola, det finns: Norrsätra, Söderskolan, Stensätra, Jernvallskolan, Murgårdsskolan, Bessemer- & Hammar- Gymnasiet. Och ungefär 20 lärare på varje så. Hehe *tRÖTTEr* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Ska praoa på on off, en i min skola praoade där och fick köpa allt han ville för inköpspriset.. han fick köpa en 1gb mp3 för 500kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 No recall, hehe. Med 'precis vid Sandvik', liksom. Sandvik är ungefär lika stort som halva Sandviken. Hahaha. Fast Sandvik ligger på 'utkanten' av Sandviken. Och sen lärare på någon skola, det finns: Norrsätra, Söderskolan, Stensätra, Jernvallskolan, Murgårdsskolan, Bessemer- & Hammar- Gymnasiet. Och ungefär 20 lärare på varje så. Hehe *tRÖTTEr* Jo, kände att beskrivningen inte var helt fulländad...men närmre kommer jag inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 I åttan (våren 2002) praoade jag på ett litet tryckeri där jag sorterade papper, häftade ihop broschyrer, sprang med försändelser till olika kontor m.m. Jag fick göra ganska många skitjobb men annars var personalen väldigt trevlig. Fick en t-shirt med företagets loggo på som tack. I nian valde jag Siba, där var det lite tråkigare feeling och vissa dagar fanns det ingenting att göra så jag spenderade mycket tid vid deras Xbox-, PS2- och Gamecube-montrar. En kul grej som jag fick göra på Siba var att bryta upp fodralen på nya spel och plocka ut skivorna eftersom de måste förvaras bakom disk av säkerhetsskäl. Det är inte ofta man får chansen att öppna 20-30 nya spel på samma dag. Vice City till PS2 släpptes förresten andra veckan jag var där. Jag kommer ihåg att en liten kille som såg ut att vara högst 10-11 år kom dit på releasedagen och försökte köpa det men fick inte. Han kom tillbaka en stund senare med sin morsa som köpte det åt honom... Sista dagen kom min handledare och sa det jag hade hoppats på hela tiden jag var där, att jag fick välja ett spel gratis för att jag jobbat hos dem. Det var så Mafia hamnade i min spelsamling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Jag ska praoa v. 41-42 på en pizzeria, får antagligen diska osv. kommer väl gå upp lite efter 10 pizzor på 12 dagar haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Vet inte vart jag ska praoa nästa gång(V. 45) men i 8:an så praoade jag på en akvarie/terrarie-affär som heter akvarielagret! Känner alla där iofs...vilket gjorde det extra kul! Man fick sköta om en massa skojiga djur osv...vilket jag, som ni kanske vet, gillar! Blev nerpissad av en jävla groda en gång! A-lagret Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 (redigerad) Praoade på bokhandeln i stan, rätt trist. Fick mest prismärka böcker o grejer, och springa över till banken för att växla pengar. EDIT: Fick Harry Potter bok 5 av dem. Redigerad 20 september, 2005 av NawID Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Dagis Tråkigt som fan. Fick sparken för att det inte fanns nåt att göra för mig. Personalen satt och fikade och hade möten och ungarna satt och rita. Jag fick inte vara med på mötena och fick inte hjälpa ungarna med deras teckningar, för det vara "pedagogiskt fel" (eller nåt sånt). Sen anklagade dom mig för att göra barnen ledsna. Men dom var ju rädda för mig utan anledning. Posten Väldigt roligt faktiskt. Fick sortera brev och cykla runt och dela ut post, även om jag inte var lika effektiv som brevbärarna. Dock blev ganska segt i längden. Plantskola Helt okej. Även om det här med trädgårdsarbete inte är min grej. Fick sortera ut växter, fylla krukor med jord och bära runt på lite grejer. Volvo Construction-Equipment-Cabs Var på Atlas-Copco avdelningen. Fick montera strålkastare, backspeglar, osv på truckarna. Fick även sätta ihop grejer som jag inte kan namnet på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts