Adriian Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 I den här topicen diskuterar vi prao. Var har du praoat? Var ska du praoa(om du inte redan har gjort det )? Vad får/fick ni göra där? Jag praoar på IPM Annonsbyrå i Ulricehamn. Där gör jag logotyper, visitkort och spelar pingins . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Letar fortfarande. Fast jag får nog PRAO på video GO! snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Har praoat på Återbruket i Hökhuvud (mellan gimo och östhammar) förra terminen och nu vecka 40 & 41 ska jag praoa på Granngården i Alunda (mellan Östhammar och Uppsala) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Ett tips om du praoarpå en förskola... Tyck om barn! Det gör inte jag.. det var hemst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Hmm... Har praoat på En fastighetsbyrå Deloitte Sjukhuset.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 19 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Ett tips om du praoarpå en förskola... Tyck om barn! Det gör inte jag.. det var hemst Nee fy! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Jag har PRAOat på en pizzeria, fick göra samma sak som dom gör. Pizza varje dag i 10 dagar ( ) , tur som fan att jag hade träningarna, annars hade jag ökat . Sedan har jag varit på min pappas jobb, han är ingengör, och där fick jag göra lite ritningar osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Ska praoa på Göteborgs Finbager AB. Praoplatsen ligger spårvagn tjugominuter ifrån där jag bor... Typ. Angered ska jag till... Och jag ska vara där 7 på MORGONEN och arbeta till 15. Men min vän Simon ska med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Praoat på: Pressbyrån: Jag och en annan bekant (typ) blev tilldelade praoplats tillsammans, han, ett tapigt kristet missfoster, jag, bäst och vackrast =P Jag fick jämt stå i kassan, hur kul som helst. Han fick skrubba golv, tvätta fönster, bära saker och rengöra grillen. Det enda krävande som jag gjorde i två veckor var att sopa golvet på morgonen när han var hos tandläkaren.. Gwaha! Och ja just det, en jätteskrämmande historia: Jag stod i kassan som vanligt och han stod bredvid och tapade sig.. två bögar kom in och köpte typ godis elle nått och de var väldigt kärvänliga med varandra och då sa min medhjälpare "Ni syndar.." De stod typ helt förvånade och blev väldigt arga. Ägaren till butiken hade hört allt och han fick arbeta i soprummet resten av veckan.. Mwaha! Förskola: Ganska trevligt, jag tycker ändå hyffsat om barn. Och bygga lego i 2 veckor är ju inte så dåligt heller =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Praoade hos Webhallen, fick typ sortera nya spel/filmer och uppdatera spel på sidan med screenshots och demos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 (redigerad) Har praoat på skolans bibliotek då vi fick välja prao på Elevens Val förra året (tre dagar). Nu till våren då det blir prao så har jag tänkt försöka få praoplats på typ Videoteket. Redigerad 19 september, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 (redigerad) Prao v. 44 för min del @ Forza racing! Uppgift: meck & sälj Redigerad 19 september, 2005 av Lindström Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Jag proade på Ljud och bild i våras. Vi ska praoa vecka 41 och 42 men vet ännu inte vart jag ska praoa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Praoat på världens största stålgrundare: www.sandvik.com Från Sandviken kommer det ifrån. Praoat på: Konsum. Hehe, fick sortera pantflaskor och sån't. Praoat på: Sandvik - Glas och band avdelning. Praoat på: Sandvik - Rörvärmedelning, och Astroligiska ämnen (Eller något.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 19 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Praoat på världens största stålgrundare: www.sandvik.com Från Sandviken kommer det ifrån. Praoat på: Konsum. Hehe, fick sortera pantflaskor och sån't. Praoat på: Sandvik - Glas och band avdelning. Praoat på: Sandvik - Rörvärmedelning, och Astroligiska ämnen (Eller något.) pKz the Sandvik lover! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 I åttan proade jag på en Ica-affär och ett ålderdomshem , letar fortfarande efter en plats till hösten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 pKz the Sandvik lover! Hehe, nädå. Gillar fysik och sån't bara. Hmm, sökte till Göranssonska (Sandvikskolan.) Men misslyckades med runt 50 poäng HEHE! Så, Barn&Fritid fick det bli. Men man kan alltid ragga upp med MVG på fysik&teknik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Har praoat hos Vianor Express. Ägande personal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Är på praktik nu, Gösta Gustavssons åkeri, Hjälper till att fylla bilen med foder och sen lämna det på gådarna som ska ha det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Senast hade jag praktik på Bilmekano. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts