Didier Sachs Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Haha jag skulle köpa en AK47, kolla vad som var inne i shoppen , nån mer än jag som känner igen typen på måltavlan ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Jag tror det är fake... DET ÄR FAKE Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Vilken vapen affär hittade du den..? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ShortyAD_ss Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Jag tror det är fake... DET ÄR FAKE Bilden är inte fake, den finns i de flesta ammouniton affärerna, vad jag vet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Bilden är inte fake, den finns i de flesta ammouniton affärerna, vad jag vet Jo men vilka? finns inte där jag kollat iaf Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Jag tror det är fake... DET ÄR FAKE Ta reda på fakta innan du uttalar dig om något. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Haha fejk? de e inte fejkat. ska ja också ta screen ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Finns t.e.x. i Ammunation närmast Grove Street, nära Glen Park det vill säga. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 19 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Jag hittade den i vapen shoppen i San Fierro.! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Varför vill folk döda CJ :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Varför vill folk döda CJ :'( För han är ful, neger (dom i spelet är rasister, Nästan bara vita!) och luktar illa Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 För han är ful, neger (dom i spelet är rasister, Nästan bara vita!) och luktar illa Hur kan du veta om han luktar illa eller inte? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Hur kan du veta om han luktar illa eller inte? Folk som går runt brukar säga kommentarer om att man luktar äckligt OnTopic: Den finns i alla amunation tror jag. Jag har sett den flera gånger. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Finns en Screenshots-tråd, använd den som alla andra. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts