VickeX Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 (redigerad) Japp. Kom och tänka på att vi kanske skulle göra en stad i pixlar. Ett sista försök. Vi har ju försökt med mycket te.x San Andreas. Men nu tänkte jag att vi kan göra en sak som finns i staden man bor i. Om två som bor i samma stad gör samma sak så väljer ledaren vilken som ska användas. Fick iden när jag såg denna fantastiskt snygga pixelstad! Jag tänkte inte ta något ansvar som ledare alls. Gav er bara en ide... Redigerad 19 september, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Japp. Kom och tänka på att vi kanske skulle göra en stad i pixlar. Ett sista försök. Vi har ju försökt med mycket te.x San Andreas. Men nu tänkte jag att vi kan göra en sak som finns i staden man bor i. Om två som bor i samma stad gör samma sak så väljer ledaren vilken som ska användas. Fick iden när jag såg denna fantastiskt snygga pixelstad! Jag tänkte inte ta något ansvar som ledare alls. Gav er bara en ide... Jag är nog med om någon fixar nått template och någon gubbe och någon bil typ . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Fantastiskt snygg vet jag väl inte, Pixelcity @ Gtasajten var mycket snyggare, bidrog jag tillochmed.. =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Finns vackrare pixelstäder än den du visade, skulle gärna vara med eftersom pixelstäder både blir snygga och tuffa, men självklart suger jag på att måla i pixlar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 19 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Hmm. Ok.. Behöver några friviliga ledare. Sen så pollar vi om vem som blir. BTW länk till pixelcity gtasajten? Trodde aldrig den blev klar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Här! tror förresten det finns flera stycken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Här! tror förresten det finns flera stycken... Jo. Men jag tänkte att man gör en sak från sin egen stad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Är med om det finns, som Gurgel sade, en template och en gubbe att utgå ifrån. Om alla använder olika kommer det se sjukt ut och allt kommer bli fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Är med om det finns, som Gurgel sade, en template och en gubbe att utgå ifrån. Om alla använder olika kommer det se sjukt ut och allt kommer bli fel. Som sagt jag är ingen ledare. Bara håller i iden tills vi har tillräckligt många kandidater till att vota om en ledare. Så börja inte snacka om ideer nu. Men vist sjävlklart ska det ju bli så snyggt som möjligt så ni kan ju tänka lite. Iaf.. Några kandidater till omröstningen av projektledare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Som sagt jag är ingen ledare. Bara håller i iden tills vi har tillräckligt många kandidater till att vota om en ledare. Så börja inte snacka om ideer nu. Men vist sjävlklart ska det ju bli så snyggt som möjligt så ni kan ju tänka lite. Iaf.. Några kandidater till omröstningen av projektledare? Jag kan se ifall jag någon gång orkar göra en gräs och väg ni andra kan leka med, men det bör ju räcka med att man gör två vägar som man bara CTRL+C+V:ar, eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Jag kan se ifall jag någon gång orkar göra en gräs och väg ni andra kan leka med, men det bör ju räcka med att man gör två vägar som man bara CTRL+C+V:ar, eller hur? Jo kanske. Fråga som sagt inte mig. Värkar ju som om dom duktigaste *host host* inte hittar hit Men inte många iaf som hittar. Fråga på msn om någon är intreserad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts